4th of july - Reisverslag uit Camp Connell, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu 4th of july - Reisverslag uit Camp Connell, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

4th of july

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

07 Juli 2015 | Verenigde Staten, Camp Connell

Heey allen!

Geruime twee weken geleden heb ik mijn laatste bericht geplaats. Mijn enthousiasme is nog steeds aanwezig. Gelukkig ben ik iets bij gekleurd en is de beer eindelijk weg.

Ik heb een week met de paarden erop zitten en dat was echt super leuk. Het was heet en warm, maar de medewerkers zijn onwijs aardig en relaxt. Na iedere werkdag was ik in de avond vrij om te gaan en te staan waar ik wilde. Iedere avond bestond uit avondeten zonder campers en lekker douchen. Op de vierde avond besloot ik te gaan douchen en ik keek toevallig eerst in de spiegel en zag dat mijn nek erg vies was. Dus na een lange goede douche deed ik mijn haren in de spiegel en zag tot mijn verbazing dat het geen viezigheid was, maar gewoon een bruine kleur! Dus nu heb ik een hele mooie T-shirt lijn. Zoals ze het hier noemen een ‘farmer tan’.

Na een week met de paarden te hebben gewerkt was een tijd voor 48 uur vrij. Ik heb toen niet heel veel gedaan. Kleding gewassen naar film met Dan en Vicky (Tomorrowland aanrader). Daarna was het tijd om alweer terug te gaan het was een korte sessie van vier dagen.

Na alles voorbereid te hebben zowel in Nederland als op kantoor in Amerika was het eindelijk zover. Back to Basics! Ik had een stel interessante kinderen haha. Ze stelden veel vragen, waren erg nieuwsgierig en sommige hadden last van heimwee (iedere avond). Maar het was goed te doen ook al waren de avonden lang. Er zullen wat aanpassingen plaats vinden voor een volgende keer, maar ik ben erg blij met het verloop van het programma.

Vier dagen gewerkt en eindelijk was het zover 4th of july break! Ofwel 3 dagen vrij i.p.v. 48 uur. De eerste avond zijn Vicky, ik en Dan naar smash burger gegaan. Daar bestelde ik een bacon hamburger met ja, ja een milkshake. En ik moet toegeven de milkshakes in Nederland zijn echt nep vergeleken met de Amerikaanse milkshake. Hij was dus erg goed. Die avond was het lekker luieren.
De volgende dag (3 juli) werd ik wakker en mijn kamer leek behoorlijk donker. Ik liep naar de woonkamer en tot mijn verbazing dikke stapelwolken en niet veel later een onweersbui. Hier was ik niet blij mee, want we zouden met een groep van kamp naar Sun Splash gaan (een waterpark). Maar gelukkig ook na een onweersbui komt er zonneschijn en hoe! Eenmaal aangekomen in Sun Splash was het lekker warm. Van de glijbaan geweest, lekker geluierd in de zon en mijn Gopro eindelijk gebruikt in water. Dat was even spannend, maar het resultaat zowel voor de foto’s als de filmpjes zijn fantastisch. Het was heerlijk om even niet te denken aan kamp en heerlijk te ontspannen.
Om half vier vertrok ik samen met drie andere medewerkers naar het huis van Squirlle. Onderweg gestopt bij Dutch Bros. Dit is een koffietent waar ze gelukkig ook smoothies verkopen. De medewerkers helemaal gefascineerd dat ik uit Nederland kwam en dus kregen we de drankjes gratis. Dat is nog eens mooi meegenomen! Eenmaal aangekomen bij haar huis was het even chill tijd en hadden we de tijd om omtekleden. Vervolgens reden we samen met haar vader naar Folsom voor de rodeo! De rodeo was echt, zoals in 2011 geweldig! Zo typisch Amerikaans zo typisch warm en helemaal fantastisch. Na de rodeo was het tijd voor wat verkoeling en hebben we een frozen yoghurt gescoord. Daarna dropte ze mij en Simba (kampnaam) bij mij thuis af. En we waren kapot dus slapen en vooral uitslapen ging vrij gemakkelijk. Onafhankelijkheidsdag ook wel 4th of july. Een groot belangrijk feest voor de Amerikanen. Iets wat je graag wilt bijwonen. De gehele dag hebben Simba en ik gerelaxt niet alleen voor onszelf, maar voornamelijk voor onze huid die toch wel een beetje verbrand was. In de avond hadden we een heerlijke bbq met een stel vrienden van Vicky en Dan. Rond half 1 was het dan toch wel bedtijd, want de volgende dag moesten we alweer terug naar kamp.

Op dit moment dat ik dit verhaal aan het typen ben zit ik op dag 2 van Survivor. En het is ook echt overleven, want het behoorlijk heet. Gelukkig zijn de kinderen super leuk en stoer en dat helpt wel bij z’n programma. Op dag 4 zullen we vertrekken voor onze trip. We zullen samenwerken samen met de paddlers. Dit is een kano programma. We gaan met zijn allen naar een meer waar verschillende eilanden zijn. Zie het als een soort Robinson, maar dan voldoende eten! Op dag 7 zullen we terug keren om de week te eindigen met een kampvuur.
Dinsdag en woensdag ben ik vrij. Op dit moment staat op de planning Sun Splash in avondlicht en uiteraard naar de film om eindelijk de Minions te zien die overigens hier pas 10 juli uitkomt echt belachelijk laat haha.
Ik heb nog 15 minuten over van mijn pauze, dus die ga ik even goed besteden door even heerlijk niks te doen!

Hopelijk is het goed uit te houden daar in die hitte en onweer. En mocht je me missen voor mensen die de tel kwijt zijn ik zit al over de helft 18 augustus keer ik weer terug naar Nederland.
Maar daar denk ik nu nog even niet aan.

Knuffels!
Freeze

p.s. Duim voor mijn zus die krijgt binnenkort de uitslag of ze geslaagd is voor haar master! Dank u!

  • 14 Juli 2015 - 23:54

    Robin:

    ALLES IS ZO LEUK!!!!!!!!!

  • 15 Juli 2015 - 01:15

    Riky:

    Hai Evelien.
    Ik zag dat er mail van je was en dach de tablet mee naar boven en lekker even lezen. Het is op dit moment 00.30uur en dus woensdag 15 juli en ben nog klaar wakker.
    Leuk om jouw verhalen te lezen en fijn dat je het daar weer zo na je zin hebt.
    Jeroen en Marloes waren ook 18 dagen op verschillende plaatsen in Amerika, afgelopen zaterdag waren ze weer thuis. Waren erg enthousiast.
    We hebben hier in Nederland mooie warme dagen gehad. A.s dinsdag als de 4daagse door Elst loopt wordt het opnieuw erg warm, rond de 30 graden. Niet zo fijn voor de wandelaars . De zondag ervoor logeert Ryan bij jullie thuis, vervolgens komt hij dan maandag met Charlot per trein naar huis. Charlotte blijft dan in Elst slapen. Dinsdag een drukke maar gezellige dag. Vrijdag gaan we ook weer in Nijmegen voor de slotdag kijken. Altijd erg sfeervol.
    Dan eindelijk vakantie. Een paar dagen naar Texel.

    Nu Eveliene het is inmiddels 01.14uur en ik denk dat ik maar eens ga slapen. Allemaal de groetjes daar in Amerika en ik kijk weer uit naar je volgende bericht. Nog een fijne gezellige tijd.
    dikke knuffel met veel liefs ◆♥♥♥◆



  • 15 Juli 2015 - 13:21

    Annemarieke:

    Wat gaaf allemaal evelien!
    Geniet er nog eventjes van. We zien jouw mooie foto's wel weer tegemoet!
    Veel succes,

    Groetjes uit Bemmel
    Emiel,annemarieke,Jamie en senna

  • 18 Juli 2015 - 12:51

    Marie Jose:

    Hey Eveliene , dan toch bij de paarden

  • 18 Juli 2015 - 12:59

    Marie Jose :

    staat mijn reactie er niet volledig op ,
    Vervolg bij de paarden

  • 23 Juli 2015 - 14:12

    Monique Stoots:

    Hey Eveliene, Wat een belevenissen weer. Je bent je vast bewust van het feit dat je (wederom) zo'n mooie stage en levenservaring opdoet. een herinnering voor het leven!
    Ben heel benieuwd hoe de survivo met de kano's is geweest. klinkt tof.
    Ik ben me inmiddels geestelijk aan het voorbereiden op Sarah die onderweg is... ha ha.
    vorige week zondag ben ik al door m'n vriendinnen (waaronder je moeder) een beetje op weg geholpen met een onverwachte superverrassing. een uitstapje met fietstocht langs enkele highlights van toen... met ook een bezoek met de hele bups aan m'n ouders, waar een "kinderfeestje" werd gegeven met ranja en een negerzoen. als cadootje een hele doos met Sarah-attributen dus ik kan er voorlopig tegen.
    Jammer dat je niet op het feestje kunt zijn maar denk niet dat je het gaat missen daar.
    En maar weer verder genieten.....
    groetjes Monique, Rob, Milou en Robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 1119
Totaal aantal bezoekers 17530

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: