Drie keer scheepsrecht - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Drie keer scheepsrecht - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Drie keer scheepsrecht

Door: Eveliene

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

10 Januari 2015 | Nederland, Wijchen

Hallo!

Het is alweer 2015! De laatste keer dat ik wat van me liet horen was in 2012. Wat vliegt de tijd! Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Met mij gaat het in ieder geval wel goed.

Inmiddels studeer sport en bewegingseducatie (SBE) aan de HAN in Nijmegen. Wat een toffe opleiding is dat! Ik zit nu in het derde jaar. En laat ik er maar niet om heen draaien..Voor het derde jaar moet ik een half jaar stage gaan lopen. Dit mag in Nederland of in het buitenland. De mensen die mij kennen zullen wel weten hoe ik reageerde toen ik die keuze had. Keus was snel gemaakt! Heel wat gemaild en rond gebeld en rond geappt (what's appen). Ik houd het niet langer spannend..was het spannend dan? Nou ticket is geboekt mensen! 27 april ga ik naar Amerika opnieuw naar camp menzies wat ik helemaal niet erg vind! Het is voor mij alweer lang geleden dat ik op camp ben geweest en ik heb het nogal gemist, dus waarom niet als stage doen.
Voor nu heb ik nog twee weken school. Na die twee weken ben ik 'vrij'. Nou ja vrij....Ik heb dan ongeveer drie maanden de tijd om al mijn stage opdracht af te ronden en voorbereidend werk voor camp te doen. Voor camp ga ik namelijk een programma schrijven die deze zomer al van start gaat! Dus dat is best spannend, maar wel onwijs tof om te gaan doen!

27 April zet het in je agenda of in je smartphone want dan ga ik er weer van tussen. 18 Augustus vlieg ik terug en ik kom de 19de weer aan in Nederland. Maar laten we niet te veel op de zaken vooruit lopen. Nu eerst maar eens mijn VOG en Visum aanvragen en maandag mag ik mijn nieuwe paspoort gaan halen. Ben benieuwd hoorde dat ze nieuwe kleuren hebben gebruikt..Retro kleuren als je het mij vraagt doe dan rood wit blauw...maar goed als ik maar het land in kom.

Vanaf April ben ik weer helemaal actief op deze website. Mocht je hiervan geen mailtjes meer willen ontvangen dan moet dat even fiksen bij instellingen of zo of stuur mij een mailtje en dan haal ik je uit de lijst ;).

Nog een goed weekend mensen!

Liefs,
Eveliene

  • 10 Januari 2015 - 16:48

    Marieke :

    Super, super, super, gaaf!!!!
    Kan ik niet mee in de koffer

  • 10 Januari 2015 - 18:29

    Julian Schelfhout:

    Eveliene leuke blog! Ik ga je volgen! X

  • 12 Januari 2015 - 15:49

    Hans Annink:

    Nog even, en dan kan je weer gaan aftellen. Wat fijn en bijzonder dat je voor een derde (eigenlijk vierde) keer naar Amerika gaat. En dan ook weer bij hetzelfde gastgezin mag verblijven. Super leuk en spannend allemaal. Veel succes met je voorbereidingen.

  • 24 Januari 2015 - 12:46

    Marie Jose:

    Ja, 27 april in mijn agenda gezet kunnen we je weg brengen naar Schiphol, want natuurlijk wil ik je uitzwaaien. Je gaat fijn weer naar Vicky en Dan je Amerikaanse familie dat voelt zo vertrouwend en is voor ons ook heel fijn om te weten dat je daar weer welkom bent. ga er een gezellige en leuke tijd van maken maar jou kennende zal je daar als aan doen Liefs

  • 20 April 2015 - 14:00

    Tascha:

    Hee Eveliene,

    NOG 1 WEEK.....en dan heet je weer FREEZE !!!! Leuuuuuuuuk !!!!
    We wensen je heel veel voorpret bij het inpakken van je koffer (sss)...... en geniet nog even van ons zonnig weertje hier in Nederland!!!! doei doeiiii STAR xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 17538

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: