START waarbenjij.nu - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu START waarbenjij.nu - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

START waarbenjij.nu

Door: evelieneannink

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

19 April 2011 | Nederland, Wijchen

Hallo Allen,

Ik kon niet meer wachten om te beginnen en mensen vragen zoveel aan mij over hoe alles nu gaat in de voorbereiding dat ik heb besloten dit ook te gaan bloggen zodat iedereen goed op de hoogte is!

Afgelopen zaterdag zijn mama en ik naar de bijeenkomst geweest in Utrecht. Ik wist dat we veel informatie zouden krijgen maar zoveel had ik echt niet verwacht!
Waarschijnlijk vlieg ik eerst naar New York blijf daar overnachten en vlieg dan pas door naar Sacramento.

Ook weet ik al via Heidi (camp director) dat ik 3 a 4 dagen verblijf bij een gastgezin hoe cool is dat!!! Je krijgt meteen te zien hoe zij leven wat de gebruiken zijn van die mensen echt super leuk! Waar ik ga verblijven zitten ook twee girl campers bij dus dan kan ik die mooi alvast leren kennen!

Wat staat er nu op de planning? Een koffer kopen en moet nog een Tetanus spuit zetten joeppie...ach ja het moet..

Nou eerste blog jullie horen snel weer van me en als je wilt reageren op de blog vooral doen want ik lees alles :) !

Groetjes,

Freeze (camp name)

• 19 April 2011 - 10:35

Pietie:

wat staat er nu op de planning? eten kopen met pita :D HEHEHE!

leuk hoor deze site! see you morgen xxxx

• 19 April 2011 - 17:13

Elst

• 24 April 2011 - 08:58

Riky:

Hello Eveliene,

Ik hoop dat het een leerzame en mooie tijd voor je gaat worden in Amerika.
    Probeer er ook optimaal van te genieten want de tijd vliegt voorbij.

Good Luck.

Dikke knuffel en veel liefs XXX