START waarbenjij.nu - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu START waarbenjij.nu - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

START waarbenjij.nu

Door: evelieneannink

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

19 April 2011 | Nederland, Wijchen

Hallo Allen,

Ik kon niet meer wachten om te beginnen en mensen vragen zoveel aan mij over hoe alles nu gaat in de voorbereiding dat ik heb besloten dit ook te gaan bloggen zodat iedereen goed op de hoogte is!


Afgelopen zaterdag zijn mama en ik naar de bijeenkomst geweest in Utrecht. Ik wist dat we veel informatie zouden krijgen maar zoveel had ik echt niet verwacht!
Waarschijnlijk vlieg ik eerst naar New York blijf daar overnachten en vlieg dan pas door naar Sacramento.

Ook weet ik al via Heidi (camp director) dat ik 3 a 4 dagen verblijf bij een gastgezin hoe cool is dat!!! Je krijgt meteen te zien hoe zij leven wat de gebruiken zijn van die mensen echt super leuk! Waar ik ga verblijven zitten ook twee girl campers bij dus dan kan ik die mooi alvast leren kennen!

Wat staat er nu op de planning? Een koffer kopen en moet nog een Tetanus spuit zetten joeppie...ach ja het moet..

Nou eerste blog jullie horen snel weer van me en als je wilt reageren op de blog vooral doen want ik lees alles :) !

Groetjes,

Freeze (camp name)

  • 19 April 2011 - 10:35

    Pietie:

    wat staat er nu op de planning? eten kopen met pita :D HEHEHE!

    leuk hoor deze site! see you morgen xxxx

  • 19 April 2011 - 17:13

    Maudje Kadautje!:

    Ik lees alles (H)!
    Ga je volgen muis!
    x

  • 21 April 2011 - 07:28

    A.J.:

    We gaan je volgen.

    gr

    Elst

  • 24 April 2011 - 08:58

    Riky:

    Hello Eveliene,

    Ik hoop dat het een leerzame en mooie tijd voor je gaat worden in Amerika.
    Probeer er ook optimaal van te genieten want de tijd vliegt voorbij.

    Good Luck.

    Dikke knuffel en veel liefs XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

SUMMERCAMP @ MENZIES

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

4 maanden terug

10 Augustus 2011

Aan alles komt een eind

16 Juli 2011

Fast message

04 Juli 2011

Go with the Flow..

23 Juni 2011

HEB HET OVERLEEFD!!!
Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 17606

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: