HEB HET OVERLEEFD!!! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu HEB HET OVERLEEFD!!! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

HEB HET OVERLEEFD!!!

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

23 Juni 2011 | Verenigde Staten, Folsom

Heey vrienden en familie,

What a week! Het was me wat! Ik typ dit bericht/blog/verhaal op dag 2 van mijn break morgen ga ik weer terug, maar laten we bij het begin beginnen..zit je goed ik zou het maar doen want het is eeeen langgggg langgggg verhaal!!! Komt die;:

14 juni dinsdag
De dag is eindelijk aangebroken de plagen van California komen eraan..Ik bedoel de lieferdjes! Iedereen wist wat voor een sessie je zou hebben ik had Camp Quest en Take Aim de tweede helft van de week. Ik sliep in Oak Grove dit is een van de upper units en dat is een behoorlijke klim, maar ik werd vergezelt door Skittle & Monkey.
Helaas heb ik deze dagen geen tijd gehad om alles op te schrijven wat we hebben gedaan ik zal dus de headlines vertellen van de dingen die ik nog weet.

Camp Quest;
Ik maakte een grote grap in de groep van staff over deze kinderen those kids had issues and those issues had issues and those issues take medication. En dat is totallie waar meer dan de helft had medicatie nodig om verschillende redenen dus dat was wel grappig.
Verder hebben we een dag trip gedaan met de groep we zijn gaan vissen! Oh en wat waren de kinderen enthousiast en de staf ook haha ook ik mocht me er aan wagen om een visje te vangen in de vispark het is dus gemakkelijk om een vis te vangen maar ik wilde de grootste haha nou achteraf gezien liever niet wat een werk om die uit het water te krijgen maar het is me gelukt hoor!!!
De kinderen bleven 4 dagen en we hebben onwijs leuke tijd met ze gehad van canoen naar paardrijden en weer door naar boogschieten en we hebben een cookout gedaan dit wil zeggen dat je zelf gaat koken in je eigen unit in dit geval in Oak Grove nou dat was goed voor de groep om elkaar beter te leren kennen, maar aan alles komt een eind..

Take Aim;
Deze groep doet elke dag boogschieten omdat de sessie take aim heet! Deze groep was aanwezig, maar wel gezellig. Ik had dit keer mijn eigen groepje van 7 kinderen en ook met hen hebben we een cookout gedaan. En we gingen pannenkoeken bakken en wel op hollandse stijl groot en dun en ze wilde het wel eens proberen met kaas aangezien ze dit nog niet kende…en na de eerste hap moest ik er meteen nog een maken ze zijn verkocht aan de hollandse keuken dames en heren! Dit vond ik erg leuk. Ook had ik ROC TIME dit betekend dat kinderen zich voor een activiteit kunnen opgeven dit geld voor ALLE campers. En ik gaf streetdance en ik had 14 kinderen en ooh wat voelde ik me er thuis zeg en de kinderen waren kei enthousiast echt super leuk! Ook de staf en Shasta gaf me een compliment, dus Freeze is happy haha!

Overige headlines;
- geslapen op het grasveld met heel het kamp twee keer aangezien we twee sessies hadden was erg koud aangezien het naast het meer is werd ook alles nat..heb wel veel vallende sterren gezien en ook veel muggenbulten de teller staat op 9 joehoee!
- Dan nog de breakdown! De breakdown had ik een dag voor het einde van deze week dit houd in dat je dag niet erger kan dan alleen maar janken van vermoeidheid… En ik was niet de enige dus het was een gezellige depri boel en of het allemaal nog niet erger kon hadden we autopech tijdens onze break!
We gingen met een aantal staflui Arnold in even uit kamp de bewonende wereld in en dat was echt prettig aangezien internet eruit leg op het kamp kon iedereen vlug mail checken. Vervolgens gingen we weer terug naar het kamp even snel Ducky opgehaald van het internetcafe want ze moest een test maken voor school…En de berg weer op waar ik zeker nog foto’s van zal maken…na de eerste berg te hebben overleefd dacht de auto jullie bekijken het maar! En er kwam veel rook uit de motorkap oftewel uit de uit de auto zo snel mogelijk met al je spullen en lopen maar! Als we alles hadden gelopen waren we rond 5 uur pas terug en we moesten ons melden om 4 uur en we hadden nog 10 minuten over..nou en daar ging onze hike met zijn 5-en die berg op helaas kreeg Cookie een astma aanval en moesten we snel door haar spullen zoeken om de puffer gebeuren te vinden na dat gevonden te hebben gingen we weer verder en ik voelde dat ik aan het verbranden was iedereen was moe en plots: Beane; ssssstttttt….een AUTO een AUTO!!! We konden we groepshuilen een truck kwam de heuvel af en wilde ons wel weer brengen naar het kamp het was namelijk Uncle..Hij keerd de truck en we sprongen erin zaten op de railing en hielde ons vast aan de stand boven ons hoofd hoe cool is dat! Haha ja ja wat een story!
- Ik kan al veel camp liedjes en hebben al veel campfires gehad!

EN NU je zult het niet geloven ik was in het begin zo blij om bij mijn hostfamily te zijn, want ben net terug van Lake Tahoe wat echt onwijs mooi was, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr….IK MIS CAMP!!! IK MIS DE STAFF! We zijn zo een groep en de sfeer is nog steeds onwijs goed het zal zwaar worden om afscheid te nemen, maar dit laat nog even op zich wachten hoor, want wil nog niet naar huis!!!

Mag ik dan nu een trommel geluid, want jaja ik wilde maar een trip sessie zzoooooooo graag en ja hoor ik heb hem!!! SURFING trip joehoee samen met mijn maatje Zigzag en Dundey gaat ook mee gaan we 4 dagen surfen met campers (12 kinderen) ben nog steeds zo blij en kan niet wachten! Helaas zal ik wel moeten hebben de eerste paar dagen op camp zonder campers en ga de staf helpen die in foresthill zitten bij de CITS dit zijn campers in opleiding voor staff ze zijn cool, maar blijven campers.. verder zal ik deze dagen een planning maken samen met zigzag en dundey wat we allemaal om het surfen heen kunnen gaan doen met de campers en verder in de avond lekker lachen en kletsen met de rest van de staff groep!

Ik wil nog niet naar huis maar doe jullie wel missen..behalve school studentjes houd vol de laatste lootjes!!!


Dikke Knuffel vanuit Folsom

Freeze

p.s. het weer is onwijs lekker heb al een mooi kleurtje haha!

  • 23 Juni 2011 - 05:34

    Papa:

    Hee Freezie, wat een vette vis....
    Dus je gaat ook nog een keer met papa mee vissen.

    Wat een verhaal zeg, dat met die auto. Maar ik lees ook dat je het super naar de zin hebt daaro.

    En dan surfen, tja das helemaal top. Weet je al precies waar dat zal zijn ???
    Affijn dat horen we nog wel.

    Groetjes Papa

  • 23 Juni 2011 - 09:36

    Riky:

    Hello,

    Wat beleef je een avonturen, wat maak je al niet mee.
    Het was weer leuk om het te lezen.

    Het weer is hier pet!!!
    Maar het mooie schijnt er aan te komen. Jaja, 32 graden aankomende dinsdag.

    Ik ga nu voor een niht kersen halen, maar ik moet op Tascha wachten want die heeft mijn auto gepikt toen ik even weg was.
    Veel surfplezier.
    liefs XXX

  • 30 Juni 2011 - 10:58

    Arnold:

    Ha Eveliene,

    Zie dat je het goed naar je zin hebt in de Joe Es ende EE. Verslagen geven een leuk overzichtje van je avonturen.
    Veel plezier nog verder, zal de komende verhalen ook weer lezen

    Groetjes Arnold

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Folsom

SUMMERCAMP @ MENZIES

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

4 maanden terug

10 Augustus 2011

Aan alles komt een eind

16 Juli 2011

Fast message

04 Juli 2011

Go with the Flow..

23 Juni 2011

HEB HET OVERLEEFD!!!
Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 17603

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: