Camp training overleefd - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Camp training overleefd - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Camp training overleefd

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

13 Juni 2011 | Verenigde Staten, Folsom

Ha friends and Family,
De training week zit erop en het was behoorlijk heftig. Veel informatie over het: terrein, camp rules, de kids, de paarden eigenlijk alles!
Waar ik echt mega blij mee ben is de staff group. Iedereen is zo aardig en gek en grappig de groep is echt in balans met Shasta (Heidi) als hoofd. Ik zal proberen om al dagen een beetje te omschrijven wat er die dag is gebeurt:

Day 1 at camp : 4 juni 2011
Alle internationale staf is aangekomen op het kamp terrein.
We moesten ons melden bij Shasta en vervolgens werden we gebracht naar de verschillende cabin waar we sliepen. Ik verbleef in cabin Silver Fir. De groep bestaat uit 9 personen en allemaal onwijs leuke meiden om mee te kletsen mee te ouwehoeren en mee te lachen. Die dag kregen we meteen informatie over de regels van het kamp en de regels tijdens het ontbijt, lunch en diner. Iedereen krijgt namelijk een taak tijdens het eten de een deelt de borden en kommen uit de ander vult de bekers met water en de hopper haalt het eten. Het eten is overigs erg goed!

Day 2 at camp: 5 juni 2011
Na al een paar dagen gewend te zijn aan de tijd is het nu tijd om te wennen aan het weer waarom? Toen ik vertrok uit NL was het behoorlijk warm en hier was het de eerste 4 dagen echt onwijs en onwijs koud.. ik heb hagel en heel veel regen gezien… niet normaal! Het was dan ook verschrikkelijk om de eerste ochtend om 7.00 uur uit bed te moeten komen terwijl je het eindelijk warm hebt (behalve mijn neus. Vandaag werd het tijd om de groep beter te leren kennen en alle camp namen te onthouden. Verder weer veel informatie gekregen over het camp dit keer voornamelijk over de kinderen welke leeftijd hoort bij welke groep en wat denken ze op die leeftijd en wat verwachten ze van jou?

Day 3 at camp: 6 juni 2011
De eerste dag dat we ei en bacon kregen oh wat is dat lekker typisch Amerikaans zeg haha, maar wel lekker! Het eten is erg afwisselend en redelijk gezond iedere avond mag je zelf je salade bordje maken, dus ik neem het er dan ook erg van om veel te pakken die Amerikanen denken groot en big ik ook!

Day 4 at camp: 7 juni 2011
CPR training jullie denken vast wat is dat nou weer? Nou dat dacht ik eigenlijk ook ik dacht dat heb ik nog nooit gehad dus wel! EHBO training! Wist ik veel…Heb dus vanaf 9.00 uur tot 16.00 uur CPR training gehad was een beetje saai, want alle basis dingen kende ik allang, maar goed ben weer bij een heb een certificaat dat geldig is tot en met 2013! Dus kan er verloopig weer tegen aan!

Day 5 at camp: 8 juni 2011
De belangrijkste dag van de week, waarom? Tijd voor een USA social security number. Het uitje was ongelooflijk! We vertrokken om 9.30 uur en waren om 16.00 uur terug raar, raar hoe kan dat? Nou we konden het gebouw niet vinden en maar zoeken en zoeken heb het hele dorp/city (ben de naam vergeten) gezien behalve het social security gebouw. Na anderhalf uur te hebben gezocht besloten we om even wat te eten bij Subway op de kosten van Camp altijd leuk! Vervolgens weer verder gezocht geen idee hoe, maar uiteindelijk vonden we het gebouw en er hing een briefje…Sorry maar we zijn verhuist naar nr ….. . Dus konden we weer verder gaan zoeken al met al 2,5 uur bezig geweest en ik zat 15 minuten binnen in het gebouw hoe hilarisch! Op de terug weg zijn we nog even gestopt bij een groot mooi meer om wat mooie foto’s te maken… 16.00 uur waren we terug om vervolgens te helpen met schoonmaken en opruimen.

Day 6 at camp: 8 juni 2011
BIG TREES day…we zijn naar de dikste en grootste bomen geweest om ze te bekijken en om er te slapen. En iedereen zei tegen mij: oh je kan daar mooi de sterren zien NOU NIET DUS! Het enige wat ik zag waren boomnaalden die uit de lucht vielen op mijn kussen…haha maar het was wel onwijs leuk we hebben voor het eerst buiten gekookt en het was heerlijk lekker hamburger deluxe en bananenboot. En als ontbijt een heerlijke sandwich met een vers gebakken eitje en bacon.

Day 7 at camp: 9 juni 2011
Vandaag werd het daisy-team geselecteerd. Dit is het team dat in actie komt zodra er een ramp, ongeluk of wat dan ook gebeurt. En raad eens ja ja ik zit in het daisy-team en mijn functie is runner. Ik ren van plaats naar plaats in het kamp om een groep te verplaatsen of om mensen op de hoogte te stellen. Nou met mijn opleiding moet dat wel goed komen..toch?...toch?...toch?


Day 8 at camp: 10 juni 2011
De laatste dag van de training.. het was nu of nooit…We hadden een super vette activiteit voor het eten namelijk marshmallow paintball! En net als je denkt dat het leuk wordt valt een administratie flauw en begint iemand over te geven en dan gaat er toch een belletje rinkelen great..nog een laatste test/training en dit maal voor het daisy-team het was wat hectisch en onrealistisch maar alles is goed verlopen.
We eindigde de dag met een mooi, grappig en emotioneel kampvuur Shasta is oprecht blij met de groep staf die ze dit jaar heeft en ik ben het helemaal met der eens we zijn EEN groep!


Day 9 at camp: 11 juni 2011
Open House oftewel Open Huis (dag) alles is opgeruimd en schoongemaakt en we gooien het kamp open voor de ouders en kinderen. We zijn allemaal netjes gekleed met kamp kleding van dit jaar. En we verwelkomen de ouders en kinderen. Dit is het eerste moment dat de ouders en kinderen ons zien en het kamp. We geven tours en ze kunnen heerlijk genieten van de zelfgemaakte koekkies die de keukenstaf heeft gemaakt. Ik heb geholpen met een tour en we hadden onwijs mazzel eenmaal aangekomen bij de paarden arena kwam er een grote vrachtwagen en ja hoor eindelijk de paarden zijn gearriveerd! Ze zijn schattig en groot en mijn favo paard is aanwezig er zijn een aantal gevlekt zoals die echte cowboy paarden en die vindt ik zo cool!
Na de tour ben ik gaan helpen bij het parkeren van de auto’s en toen kwam het moment daar! 15.00 uur en de wake-up bel werd geluid oftewel WEEKENDBREAK!

Het kan zijn dat sommige activiteiten niet plaatsen vonden op de datum waar ik ze nu heb neergezet sorry daarvoor. Verder mag ik het kamp niet noemen en ook bepaalde woorden niet i.v.m. rechten. Ook foto’s van het kamp terrein mag ik niet plaatsen op internet. Graag begrip hiervoor.

Nou een dikke knuffel en oh ja het weer hier is onwijs lekker 30 graden woehoeee!!!

Liefsss

Freeze

  • 12 Juni 2011 - 22:30

    Stijn En Marieke:

    Ey, great to hear from you!
    Looks like you have had some busy days.
    good to hear that the people and the group are nice.

    Hoping that you don't really need to be the runner.

    Have a gread day, we are going to sleep it is here already monday (00:30)

    Bye bye
    Stijn & marieke xxx

  • 13 Juni 2011 - 07:40

    Pita:

    jeeej wat leuk allemaal, en wat goed dat de groep zo goed bevald. maar.. runner? jij haaaaaaaat hardlopen :P hoe grappig dat jij hem krijgt. hihihi ;)! nou geniet ervan! pietje (viva la vida :)!!!)

  • 13 Juni 2011 - 08:23

    Riky:

    Hello,
    Heerlijk dat je zo geniet Eveliene.
    Wat ik zoal gelezen hebt, pluk je de dag. Goed zo.
    Het is hier 2de pinksterdag, het miesert en het is hooguit 16 graden.
    Dus kan ik wel jaloers worden op die 30 graden.
    Maar je krijgt wat je verdient is het spreekwoord.
    Nu ik kijk weer uit naar jouw volgend verhaal. Het ga je goed.
    liefs en een dikke knuffel XXX

  • 14 Juni 2011 - 19:24

    Monique Stoots:

    He eveliene,

    Wat kun je heerlijk vertellen over al je belevenissen. super om te lezen. Druk weekje achter de rug en wat een overgang van de kou naar 30c. Nu het echte werk met de meiden in het kamp. have fun en we kijken uit naar je volgende verslag.
    groetjes, de buurtjes

  • 22 Juni 2011 - 11:21

    Maris:

    Heej meid,
    zo te horen echt camp life =)
    Je hebt iig wel geluk met the camp food :p haha mijn camp was dat toch iets ander!!
    Geniet ervan, veel fotos maken en eventueel opslaan of internet plaatse voor er iets misgaat!! (hint hint)
    Geniet ervan chick
    liefs maris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Folsom

SUMMERCAMP @ MENZIES

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

4 maanden terug

10 Augustus 2011

Aan alles komt een eind

16 Juli 2011

Fast message

04 Juli 2011

Go with the Flow..

23 Juni 2011

HEB HET OVERLEEFD!!!
Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 17617

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: