4 maanden terug - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu 4 maanden terug - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

4 maanden terug

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

09 Oktober 2011 | Nederland, Wijchen

4 maanden terug,

Locatie: Amerika
State: California
Plaats: Arnold
Camp: Girl Scout Central California Menzies

Ja is toch wat anders. Als ik nu naar buiten kijk is het herfst weer en dan komt er ondanks dat weer toch telkens weer een lach op mijn gezicht als ik dan toch echt de laatste zinnen schrijf voor de blog evelieneannink.waarbenjij.nu 2011.

Een grote ervaring rijker dat is wat iedereen tegen mij zegt. Als ik zo terug kijk dan denk ik dat het veel meer is dan een ervaring, een mooie herinnering om nooit meer te vergeten.
Het ‘normale’ leven gaat gewoon door, maar soms sta ik nog even stil bij het leven dat ik daar had.

Een echt Amerikaans leven had ik daar als een Nederlandse counselor. Zo veel geleerd als counselor, maar ook zoveel geleerd als een toerist. Ik heb een kijkje mogen nemen in een gastgezin die ik voor eeuwig in mijn hart heb gesloten. Ze hebben mij zoveel laten zien en zoveel activiteiten met me gedaan. Als ik een ding eruit moet pakken wat ik helemaal top vond was dat de Lava cake haha! Grapje hoor, maar was wel echt heel lekker! Nee als ik denk aan het gastgezin denk ik aan het weekend van 4th of July wat hebben we dat weekend toch zoveel gedaan dat ik alsnog moe was toen ik terug kwam op het kamp.

En als we dan naar het kamp kijken dan kan ik er wel een boek over schrijven! Over alles wat ik daar heb meegemaakt ik ben voor alles dankbaar: voor alle avonturen, voor alle kinderen, voor al het lachen, voor alle tranen en natuurlijk voor alle counselors.
We waren een groep geen uitzondering iedereen hoorde erbij. Je leerde elkaar in 3 maanden kennen, maar dan ook echt kennen je wist alles van elkaar 24 uur bij elkaar is namelijk niet niks! Soms wat drama, want tja met allemaal vrouwen op een kamp kan het nog wel eens botsen, maar wat hebben we veel afgelachen en meegemaakt. Van berenjacht tot watergevecht tot kinderen die naar ons toe kwamen (midden in de nacht) of we wat stiller wilde lachen!

Wat ben ik blij met de keuze die ik in september 2010 heb gemaakt om dit te gaan doen! Nu is het oktober 2011 een maand waar ik ook weer de keuze heb gemaakt. Ik ga terug naar Amerika naar een nieuw kamp om weer nieuwe counselors te leren kennen en weer nieuwe avonturen mee te maken.

Een ding is zeker het is een zomer geweest die mij heeft veranderd. Een zomer om nog van na te genieten als ik het foto boek en het blog boek maak. Een zomer vol met ervaringen. Een zomer, een zomer om nooit meer te vergeten.

Bedankt dat jullie mij zo hebben gevolgd en zo hebben meegeleefd!
Enne TOT ZIENS!!!

Veel Liefs
Freeze



  • 09 Oktober 2011 - 15:04

    Marieke:

    Gaaf joh! Mooie afsluiting! En met het genieten van wat je afgelopen zomer hebt ervaren op naar de volgende zomer ;)
    Een heerlijke winterslaap en weer wakker en fris straks de zomer in !!! Xxx

  • 12 Oktober 2011 - 08:22

    Riky:

    Hai evie,
    Fijn dat je het als geweldig hebt ervaren. Maar dat wist ik eigenlijk al toen ik bij jou thuis de foto's en je verhaal hoorde.

    Dat het volgend jaar maar weer zo mag
    zijn.
    Dikke knuffel en ook hier in ons koude kikkerlandje een aangename tijd. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

SUMMERCAMP @ MENZIES

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

4 maanden terug

10 Augustus 2011

Aan alles komt een eind

16 Juli 2011

Fast message

04 Juli 2011

Go with the Flow..

23 Juni 2011

HEB HET OVERLEEFD!!!
Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 17623

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: