Fast message - Reisverslag uit Arnold, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Fast message - Reisverslag uit Arnold, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Fast message

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

16 Juli 2011 | Verenigde Staten, Arnold

Goeiemorgen/avond,

Even een snel berichtje, want ik heb ontzettend druk op camp! Op dit moment hebben we two of us dit houd in dat de meiden samen met hun moeder de 4 dagen kunnen doorbrengen op camp...dit is behoorlijk chaotisch het goeie nieuws is dat ik een tijdelijke PL ben ook wel program leader dus ik leid nu echt een unit dit maal Silver Fir mijn allereerste unit waar ik heb geslapen gedurende de training.

Dit moment heb ik break voor 2 uur lang dus heb nu even snel tijd om een berichtje te typen..
Afgelopen break zijn twee andere internationale met mij mee gekomen naar mijn host familie. We zijn naar sunsplash geweest dit is een groot waterpark...En ja hoor zwaar verbrand op mijn rug schouders en knieholte...In de avond zijn we naar de film geweest en je kan zelf wel bedenken hoe het voelt als je moet zitten in leere stoelen met verbrande knieholtes de film was overigs erg goed (transformers). De volgende zijn we wezen shoppen dit was erg gezellig! Helaas was deze break erg kort dus na het shoppen moesten we ons alweer melden in SAC girl scout office...

Kort weekendbreak vandaar dat ik morgen een 24 uur break heb dit omdat 2 of us behoorlijk intens is en je echt even je rust nodig hebt...Morgen heb ik ook de kans om Harry Potter te zien en dat ga ik dan ook zeker doen..

Verder wat losse nieuwtjes:
- het weer hier is perfect ben al lekker bruin
- we zingen veel en vanavond zal ik tijdens kampvuur Usesomebody van Kings of leon zingen dat wordt toppie joppie!
- De next break ga ik naar San Francisco kan niet wachten!
- We zijn over de helft nog een maand en dan is het alweer einde summercamp voor mij:(
- Heb meer dan 350 foto's jeeeh!

Ik ben wat moe, maar onwijs gelukkig en wil nog lang niet naar huis heb hier een 2de familie en daarmee bedoel ik de rest (staff) zal iedereen zo gaan missen!

Ik kijk nu op de klok en het is alweer tijd om terug te keren naar the realistic world moeders en kids dus een dikke knuffel vanuit camp en iedereen die de vierdaagse gaat vieren hopelijk zien jullie wat zon en als je hem gaat lopen respect!!!

Veeeel Liefss

Freeze

  • 16 Juli 2011 - 20:04

    Marieke:

    Hé girl,
    Vanuit het zeer natte Beuningen, een korte groet. Wij gaan morgen op vakantie naar Kreta en hopen dat we het slechte weer hier, van ons af kunnen schudden! Heel veel plezier nog het laatste maandje! Liefs x Stijn en Marieke

  • 17 Juli 2011 - 12:11

    A.J.:

    De verhalen blijven leuk om te lezen. Het is net een boek “de wilde avonturen van ..“. Goed dat je zo veel foto hebt gemaakt. Je kunt dan een avond organiseren om alles te zien, wij komen !!!
    Ik zal je hulp missen (dinsdag) bij de 4daagse. Nat zal het wel weer worden maar nu door de regen. gr uit Elst

  • 17 Juli 2011 - 17:59

    Maudje:

    Hi Eefie!
    Wat fijn dat het nog allemaal goed gaat bij je! Vind het heerlijk om je verhalen te lezen! Geniet nog maar even lekker!
    Liefs Maudje

  • 18 Juli 2011 - 08:10

    Riky:

    He kanjer,

    Goed hoor wat je allemaal doet en fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Gistermorgen met je ouders en oma Toos naar de kerkviering van de 4-daagse geweest. Het was hierna erg gezellig in Nijmegen. Tascha en ik zijn dan ook heerlijk gaan shoppen. Helaas werden het allemaal kleren voor A.J.
    Maakt niet uit, loopt hij ook weer netjes erbij.
    Het regent hier al weken, dus je mist niets gezien het weer. Voor de 4-daagse is het niet leuk. Ik ga samen met Lisette en Ria (schoonzus en kennis), mijn broer Leo en schoonzus An begeleiden tijdens het lopen. Zie je ons al staan met de regenpakken aan.
    De koffie zal dun worden. Echt niet leuk.
    Maar we zullen het ermee moeten doen.
    Hé Everliene, toi toi toi en tot horens.
    Dikke knuffel,

  • 18 Juli 2011 - 16:35

    Marie-Jose:

    Hoi Eveliene, ja hoor je bent wel over de helft maar je hebt nog wel wat in het verschiet, de film Harrie Potter daar gaan wij binnenkort er naar toe. Natuurlijk San Francisco maak maar veel foto's er kunnen er nog wel een paar bij hoor de schijf is nog niet vol.We zien ze wel. Heel veel plezier, succes met dansles geven en geniet ze heel veel liefs.

  • 29 Juli 2011 - 16:18

    Pita:

    wow ik had deze nog helemaal niet gelezen! maarja, ik was al van alles op de hoogte ;). have fun!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arnold

SUMMERCAMP @ MENZIES

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

4 maanden terug

10 Augustus 2011

Aan alles komt een eind

16 Juli 2011

Fast message

04 Juli 2011

Go with the Flow..

23 Juni 2011

HEB HET OVERLEEFD!!!
Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 17607

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: