Weer een dag beleefd - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Weer een dag beleefd - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Weer een dag beleefd

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

03 Juni 2011 | Verenigde Staten, Folsom

Ok poeh ik weet niet zo goed hoe ik moet misschien heb je het al gehoord van mijn ouders of via facebook gelezen. Vicky zei via de mail oh don't worry there will be no tornado at California well she is totally WRONG haha woensdag pokke weer gehad regen hagel EN tornado alarm dus Vicky meteen de kelderkast uitgeruimd zodat we daar met zijn allen in konden nou geloof me dat geeft je alles behalve een goed gevoel..gelukkig viel het mee..

Gisteren was het weer echt ultiem het was zo mooi weer ik denk iets van 25 graden dus dat is lekker. We zijn naar de local ZOO geweest en hebben daar leuke dieren gespot. Verder zijn we naar de gevangenis geweest en dat was echt bijzonder ze hebben hier van die torens met sniper mensen erin echt zo vet! Verder zijn we in het museum geweest van de gevangenis was erg interessant. Verder hebben we nog wat history dingentjes gezien van Folsom oh en deze gehele dag heb doorgebracht met Vicky, Erik & Maja zij gaat ook naar camp menzies en zij was de hele dag bij ons dus dat was erg gezellig.

Ik heb wat probelemen gehad met mijn telefoon, maar vandaag is het allemaal opgelost ik heb eindelijk verbinding en kan dus gaan bellen met mijn USA nr.

Verder is het eten hier onwijs lekker echt heb niks te klagen alles smaakt erg lekker in het gezin waar ik verblijf eten ze ook erg gezond veel vers fruit en heerlijke salades dus mij hoor je niet klagen..

Nou morgen eindelijk naar het kamp zal dan ook wat minder gaan mailen, maar ik zal mijn best doen. Houd het fotoalbum in de gaten soms zal ik er wat foto's op plaatsen, maar uiteindelijk zal ik toch thuis een selectie maken en ze laten zien dus heb geduld!

Slaaplekker daar want het is nu nacht en tot blogs!

Liefss
Freeze

  • 03 Juni 2011 - 23:17

    Marieke:

    Dat is spannend zeg! Wel een voordeel... de kelderkast is weer opgeruimd :) Ga de foto's zeker bekijken! En wens je morgen heel veel plezier! Geniet vandaag dan nog maar even lekker van je vrije dagje. Heel veel liefs x marieke

  • 04 Juni 2011 - 06:16

    Pita:

    oeoeoeeh coolieee! veel plezier op het kamp, als het goed is ben je daar vandaag voor t eerst! have fun!! pita

  • 04 Juni 2011 - 10:35

    Marie-Jose:

    Veel succes op het kamp hoop dat de sneeuw daar snel verdwenen is en je lekker weer krijgt.

  • 05 Juni 2011 - 10:07

    A-J:

    Blij dat je eerste ervaring met het grote eiland erg gaaf is. Als je een keer tijd hebt mail eens een paar foto's. Succes op het kamp !!! wij wachten rust op het volgende verhaal.

    gr Elst

  • 06 Juni 2011 - 18:50

    Peter:

    hoi eveliene wij vinden het fijn voor jou dat alles zo goed gaat alleen hebben wij net gelezen dat het erg koud is kleed je dus maar goed aan wij genieten van jou verslagen en dat het met het gastgezin zo goed klikt daar bof je toch maar mee wij genieten met jou mee groetjes opa enoma

  • 09 Juni 2011 - 21:07

    Monique Stoots:

    he buurmeissie, beetje late reactie, je hebt er inmiddels al een paar dagen kamp opzitten. pfff schrikken zo'n tornado alarm (wij hebben net in het omniversum de film tornado alley gezien, ai) gelukkig dat de kelderkast weer kan worden ingeruimd.
    Top dat je zo'n leuk gezin hebt. hoorde van he moeder dat het wel erg frisjes is dus hoop voor jou dat er snel een paar graadjes bij komen.
    ben benieuwd naar je eerste avonturen op kamp..
    groetjes van ons 4-tjes

  • 10 Juni 2011 - 08:28

    Maudje:

    Hai meid,
    Wat fijn dat je het naar je zin hebt! Leuk om je verhalen te lezen!
    Ik blijf je volgen! Have fun!
    Dikke poen! <3

  • 17 Juli 2011 - 07:31

    Monique Stoots:

    He Freeze,

    Jij moet maar schrijfster worden als je terugbent. Wat heerlijk om jouw verslagen te lezen. De humor en vooral de positiviteit waarmee je (jullie) tegenslagen weet om te buigen, respect hoor! Ongelooflijk wat je allemaal meemaakt, je rolt van de enige waanzinnige activiteit in de andere ! wat zal het straks saai zijn back in Holland en wat zul je afsteken bij die witte snoeten (wij genieten nog steeds van 18c en hebben van de week zelfs het record regen gehad, (maar vanuit jouw positieve benadering.... de boeren hebben lol en na regen zal toch ooit the sun hier gaan schijnen, mag ik hopen).
    meid blijf zo positief en geniet ze verder..... tot mails.....
    groetjes van Monique, Rob, Milou, Robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Folsom

SUMMERCAMP @ MENZIES

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

4 maanden terug

10 Augustus 2011

Aan alles komt een eind

16 Juli 2011

Fast message

04 Juli 2011

Go with the Flow..

23 Juni 2011

HEB HET OVERLEEFD!!!
Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 17624

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: