Arrived!!! - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Arrived!!! - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Arrived!!!

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

31 Mei 2011 | Verenigde Staten, Sacramento

Heey Allen,

even een kort berichtje, want we gaan zo film kijken! 11 uur vliegen het leek lang maar het viel me allemaal mee. En toen kwam de vlucht naar Sacramento nou die anderhalf uur was even pittig!

Ik ben zo blij met het gastgezin ze zijn onwijs aardig en heb ik super mooi boek gekregen over San fransisco! We hebben gegeten in een restaurant had een salade besteld die niemand in zijn eentje op kan vergelijk het met een rijsttafel voor een persoon (chinees) en dan een berg op je bord alleen maar sla haha zo grappig.

In het LA was het erg warm, maar hier bij het gastgezin is het weer net zoals in NL..to bad.. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik hier echt ben echt geweldig...Ik houd jullie op de hoogte ga nu film kijken en dan lekker slapen en jullie dag begint net haha!

Liefs xx
eef

p.s. ik heb internet verbinding bij het gastgezin beter!

  • 01 Juni 2011 - 06:24

    Charlotte:

    Hee,

    klinkt egt superleuk en -vet! Heel veel plezier daar.Rust goed uit, zodat je fit kan beginnen aan het kamp! Ik ga nu lekker leren;)

    Doei

  • 01 Juni 2011 - 07:55

    Pita:

    hee, wow wat heb ik veel aan jou gedacht! heel bizar dat jij daar helemaal aan de andere kant van de wereld zit, maar wel heel gaaf! nou geniet er goed van en rust nu maar goed uit! liefs, pietie (ps. ik ben uitblinker 2011/2012 geworden.. haha heftig ;)! maar ik mail binnenkort nog wel!)

  • 01 Juni 2011 - 08:33

    Hans:

    Van LA naar Sacramento pittig ???
    Schudde het vliegtuig een beetje. Is natuurlijk een kleiner toestel, dus dan merk je weer dat je vliegt, of niet.

    Fijn dat je internet hebt daaro.
    HIer schijnt de zon weer en loopt de temperatuur weer iets op. Morgen Komen Johan en Anita, dus dan hebben we gelijk wat te vertellen.

    Rust maar lekker uit, want je gaat nog een drukke tijd tegemoed.

    Zo, ik ga weer verder met mijn werk. Werk vandaag vanuit thuis.

    Groetjes,
    Papa

  • 01 Juni 2011 - 13:22

    Michelle:

    Hee meid!

    Gaaf allemaal joh! Vorige week vroegen de kids allemaal naar je! Ze miste je gelijk! Maar alles is dus goed gegaan? Ik lees het allemaal wel! Veel plezier!

    xx Michelle

  • 02 Juni 2011 - 08:30

    Marieke:

    Hey eef,
    Wat een ontzettend leuk eerste bericht! Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. En dat het gast gezin onwijs aardig is! Ga lekker even genieten ben benieuwd naar je volgende verslag ;)
    Veel liefs marieke

  • 02 Juni 2011 - 09:59

    Monique Stoots:

    Hoi eveliene, fijn te horen dat de reis is meegevallen en je een top gastgezin hebt. je vader kwam al langs om ons bij te praten over de mail die je had gestuurd. hier is het weer inmiddels lekker hoor 22c ! hoop dat het daar ook snel lekker wordt. moet er niet aan denken nu de sneeuw in.
    geniet er van meid en tot mails.

  • 02 Juni 2011 - 20:26

    Sharona En Dawid:

    Eefje,
    heeel veel plezieer!
    Maar dat zal best wel lukken denk ik he,
    wij gaan je berichtjes volgen en ik kijk met alle vreugde uit naar je volgende bericht!
    xx sharona en dawid

  • 03 Juni 2011 - 11:27

    Anita Oomen:

    Hoi Eveliene,
    Wij waren gisteren bij jou thuis op visite, zijn weer bij gepraat over jou avontuur.
    Heb gisteren ook de foto's al gezien op de laptop van Hans. Spannend allemaal.
    Ik meld me zo meteen ook aan om op de hoogte te blijven van jouw belevenissen.
    Een hele fijne tijd en geniet er maar van.
    Groetjes Anita, Johan, Kelly en Malou.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sacramento

SUMMERCAMP @ MENZIES

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

4 maanden terug

10 Augustus 2011

Aan alles komt een eind

16 Juli 2011

Fast message

04 Juli 2011

Go with the Flow..

23 Juni 2011

HEB HET OVERLEEFD!!!
Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 17625

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: