maanden, weken, dagen, uren... - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu maanden, weken, dagen, uren... - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

maanden, weken, dagen, uren...

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

29 Mei 2011 | Nederland, Wijchen

10 januari toen was het bevestigd; IK GA NAAR GIRL SCOUT CAMP MENZIES... en toen dacht ik oh jeetje moet nog zooo lang wachten voordat ik eindelijk mijn koffer in kan pakken en het vliegtuig in stap...

Nog anderhalve dag en dan gaat mijn wekker om 4.00 uur!!! Ben net klaar met inpakken van mijn koffer en zit op 21 kg! dus dat is supper, want naar de USA mag je 23 kg meenemen dus dat zit wel goed! Dadelijk nog even al mijn papieren checken en dan ben ik er eigenlijk wel klaar voor!

Een week al niet naar school geweest om me goed voor te bereiden dat was wel echt relaxt!Heb alvast gedag gezegd tegen mijn vrienden...

Tis nog even de tijd uitzitten en dan is het eindelijk daar! Nou ik ben er ready voor!
Dit is tevens mijn laatste bericht vanaf Hollandse bodem. Ik zal proberen 1 keer in de week wat te berichten / foto's plaatsen. Ik ben vanaf maandag nacht ook niet meer bereikbaar op mijn nl nummer wil je toch mij een berichtje sturen dan kan dat zodra ik in de US ben dit nummer zal ik nog doorgeven aan de mensen die dat willen en mailen mag altijd!

Ik wens iedereen een goeie zomervakantie en tot over ongeveer 3 maanden!

Liefs,

Eveliene / Freeze


p.s. vindt het spannend hoor, maar heb er onwijs veel zin in!!!

  • 29 Mei 2011 - 10:51

    Eveline:

    Heey meissie!

    Alvast een goede reis en vooral heel veel plezier in de US!
    Ook van Paul:)

    Liefs x Eveline

  • 29 Mei 2011 - 13:06

    Carla Vreuls:

    Eveline, ik wens je een superleuke tijd daar in de U.S. Hoop dat al je verwachtingen uitkomen. ben benieuwd naar je reisverslagjes!!! Heel veel plezier van ons allemaal!

  • 29 Mei 2011 - 16:14

    Maudje Kadautje:

    Hai meiske,
    Nogmaals,
    Heel veel plezier, geniet en doe vooral leuke dingen!
    Doe voorzichtig en pas goed op jezelf!
    Maudje Kadautje

  • 29 Mei 2011 - 21:32

    Maris:

    Veel plezier,
    Laat maar eens zien hoeveel je waard bent daar :p
    Wel tof dat je dadelijk eindelijk gaat, Weet nog wel toen je bij mij op gesprek ging haha
    Geniet ervan!!
    X liefs Maris

  • 29 Mei 2011 - 21:34

    Freeze :

    @maud; I will enjoy it spreken gauw iets af als ik terug kom alright;)

    @ maris; oh ja da weet ik nog wel blonk echt uit joh tijdens het interview haha

  • 30 Mei 2011 - 06:47

    Ilona Simons:

    Whooeee spannend morgen is het zover:D:D

    Ik wens je heel veel plezier in Amerika I hope you have a good time!!

  • 30 Mei 2011 - 07:54

    Mehran Eghtesad:

    hallo Topper,

    Wens je heel veel plezier in USA. Niet te veel MC donalds eten. geniet maar van en tot later.

    groet

  • 30 Mei 2011 - 12:42

    Pitaaaaaa:

    he poepzak, eeyeyayyayayah spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend. ik voel helemaal met je mee en word al zenuwachtig als ik voor jou nadenk (huh dat is raar, maar toch kan ik dat, haha) nou girl, geniet ervan want als jij het niet doet doet niemand het (ookalweer een rare zin) knuffels, rare pita

  • 31 Mei 2011 - 14:22

    Lonnie:

    hoi eveliene!

    heeeeeel veeeeel plezier,
    en geniet er van!

    ik hou je in de gate;)


  • 31 Mei 2011 - 16:39

    Hans:

    Tja, idd, 04:00 AM, das erg vroeg. Met regen naar Schiphol gereden. Waren er om 06:30 AM. Na het inchecken, wat niet echt soepel ging was het afscheid nemen. We wilden nog een foto nemen maar je had het al weer druk met kletsen tegen Silke.

    Mama en ik zijn nog even Delft in geweest, maar daar was het nog steeds bewolkt, zijn toen toch maar naar Scheveningen gereden. Daar kwam het zonnetje door. We waren om 16:00 PM thuis. Ik heb toen even gekeken waar je toen was met de radar tracker. Je zat toen al boven Alaska. Verder zag ik dat je met 1 uur vertraging vertrokken was. Affijn, je zal wel moe zijn na al dat gereis.

    Ik heb tussendoor al even een mail gestuurd naar je gastgezin en daar ook al weer een reactie op gehad.

    Tot je volgende bericht.

    Groetjes,
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

SUMMERCAMP @ MENZIES

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

4 maanden terug

10 Augustus 2011

Aan alles komt een eind

16 Juli 2011

Fast message

04 Juli 2011

Go with the Flow..

23 Juni 2011

HEB HET OVERLEEFD!!!
Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 17602

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: