Vliegtijden bekend! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Vliegtijden bekend! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Vliegtijden bekend!

Door: evelieneannink

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

16 Mei 2011 | Nederland, Wijchen

Het was even geduld hebben, maar nu heb ik dan toch eindelijk een van de belangrijkste info die ik moet hebben om überhaupt in de USA te komen. Namelijk mijn vliegtijden! Een ding is even handig voor de mensen die in de agenda 30 mei: Eveliene USA verzet dit even naar 31 mei, waarom? Ik heb een doorvlucht oftewel geen meeting in New York direct door dit betekend dat ik 31 mei vlieg hier komen de tijden:

Heenreis
5.45 pm AANKOMST SACRAMENTO

Terugreis
10.50 PM VERTREK NEW YORK
12.50 PM AANKOMST AMSTERDAM

De totale reistijd heen is 12.30 uur das behoorlijk pittig, maar gelukkig reis ik samen met de andere Nederlandse Camp Counselor, dus dat is chill!

Voor de terugreis ook wel leuk nieuws waarschijnlijk heb ik gewoon dezelfde vlucht als mijn ouders ik vlieg toch met KLM heen en terug!
En bij beide vluchten een lekker ontbijtje nou mij hoor niet je klagen!

Nu gauw mijn host family inlichten zodat zij ook op de hoogte zijn!

Verder heb ik al proefgepakt tja moet toch weten op welk gewicht ik zit en het was 17.6 kg dus dat is netjes.
En deze week krijg ik ook eindelijk mijn T-shirt van Amir yes yes!!! Ben zo benieuwd zodra ik hem heb laat ik jullie het weten!

Groetjes
Liefs
Eveliene / FREEZE

• 16 Mei 2011 - 14:32

Marieke:

Ha FREEZE,
    Gaaf joh! Nu begint het aftellen pas echt! Knap van je die 17.6 kg. In je koffer. Ik heb altijd al moeite om onder de 20kg te blijven en dat voor maar 15 dagen ;) Nou ik wens je nog veel succes met de laatste voorbereidingen. Liefs x marieke

• 17 Mei 2011 - 09:11

Riky:

Hello,

Ja, nu word het echt spannend.

De reistijd gaat best wel snel, je krijgt leuke films te zien en dan weer een keer wat eten.
    Wat ook helpt, spelletjes spelen.
    Je hebt van die reispockets.

Nu Evelien, een fijne rustige vlucht.
    We horen elkaar wel weer als je in Amerika bent geland.

Wij zijn van 27 mei t/m 3juni ook weg.

Tot horens, liefs xxx

• 17 Mei 2011 - 16:09

Maudje Kadautje:

OOEWWWW EEF! Nu gaat het echt rappietsakkie beginnen!