En we gaan weer!!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu En we gaan weer!!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

En we gaan weer!!!

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

11 December 2011 | Nederland, Wijchen

Hallo Allen,

Even een update en goede voornemen voor 2012. Ik heb mijn fotoboek nog niet af, maar al wel mijn zomer van 2012 gepland!
Rond 20 mei gaat het avontuur weer beginnen terug naar het oude vertrouwde camp en gastgezin!

En oohhhh wat heb ik er zin in ik kan echt niet meer wachten!
In deze dagen ga ik alle papierspul weer regelen en even online kijken voor vliegticket aangezien ik dit nu allemaal zelf moet regelen.

Dus ga mij weer langzaam volgen via waarbenjij.nu en je blijft up to date!

Tot blogs!

Freeze



  • 11 December 2011 - 14:10

    Hans:

    Ja ja, ze is er weer volop mee bezig. Affijn, toch alvast een leuk vooruitzicht voor 2012. Veel plezier met het voorbereiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 17615

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: