Eind is nabij - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Eind is nabij - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Eind is nabij

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

12 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Folsom

Eind is nabij…

Hallo lieve familie en vrienden,

Sorry dat het even geduurd heeft voordat ik weer iets van me heb laten horen. Maar eindelijk heb ik de tijd gevonden om mijn verhaal te typen van al mijn avonturen. Ga er dit keer of opnieuw maar eens goed voor zitten.

De hoofdstukjes weer even op een rij:
- ratelslang 3 keer!
- Laatse 2 of us als horsestaff!
- Leuke nieuwtjes en dingentjes

Night owls
nou we hebben weer heel wat meegemaakt tijdens night owls. De groep was echt super! Geen klachten over mijn campers! Maar we hebben wel die sessie weer heel wat meegemaakt! Met de night owls ga je ook altijd op een overnacht trip. We sliepen op de camping bij Big Trees en dat was echt te gek! Maarrrr….We hadden een droge storm! Wat is een droge storm: donder, bliksem en veel lawaai, maar zonder regen. In de zomer is dit een van de gevaarlijkste stormen die ze hier kunnen hebben. De kans op inslag is groter + brand. Uiteindelijk begon het gelukkig te regen althans gelukkig. In de regen hebben ik, fer en thunder (hoe grappig haar naam snap je hem thunder LOL) een tent op gezet en het was rond de klok van 1 uur in de nacht dus dat was wel een heel gedoe maar in nog geen 10 minuten hadden we de tent staan en konden we heerlijk luisteren naar de bliksem en de regen droog in de tent. We hadden de trip overleefd en de kids hadden het enorm naar hun zin. Dus we werden opgehaald. We hadden al een auto daar en er kwam nog een andere auto om ons op te pikken (8 kinderen en 3 staff). Klaar om te vertrekken! In je dromen…Accu leeg van de auto die we al daar hadden. Hoe het is gekomen weten we niet want de lichten waren toch echt uit! Een uur gewacht samen met Shasta en 4 campers. Lekker geklets en ik kon zo mooi de kinderen nog beter leren kennen. Uiteindelijk werden we opgehaald en konden we terug naar camp. Verder hebben we de gebruikelijke activiteiten met de kinderen gedaan op camp. Na 6 dagen was het einde van de ‘normale’ sessies.


Weekend!
Eindelijk is het dan zover. Zo naar uitgekeken. Weekend! Haha grapje! Nee…..Disneyland! Met 6 andere inclusief Shasta ging ik dan eindelijk naar de vrolijkste en gelukkigste plekje van heel Calafornia. In een auto gepropt, maar het paste prima gingen we dan op weg. 6/7 uurtjes rijden naar LA. En ik was zo opgewonden dat ik volgens mij maar een uurtje heb geslapen verder veel gepraat over Disneyland en camp met Shasta (mijn baas). 1:00 uur waren we dan eindelijk bij het hotel aangekomen. Helemaal kapot en moe. Het enige wat ik nog weet is dat mijn hoofd het kussen aanraakte en weg was ik. De volgende ochtend ging de wekker om half 7 in de ochtend, want Disneyland gaat om 8:00 uur open en we moeten natuurlijk wel op tijd zijn! Daar stond ik dan met mijn eigen voeten in het land van Disney. Ik was net een klein kind en liep overal naar toe waar ook maar iets te zien was. Het weer was dit weekend ook echt geweldig HEET! Haha! Maar het was helemaal te gek! Het waren twee ongelofelijk dagen die ik nooit meer vergeet! Het was echt geweldig. Ik heb shows gezien, vuurwerk en ben in veel attracties geweest. En natuurlijk heb ik Mickey persoonlijk in zijn huis ontmoet. Verder heb ik gewinkeld als een kip zon kop, maar ik had nu echt zo iets van: vind ik dit leuk? Ja! Kopen dan! Maar als ik het geld ervoor had, had ik alle winkels leeg gekocht, want noem het op en ze hebben het daar! De laatste avond zijn we om half 12 vertrokken van Disneyland en terug gereden naar camp, want de volgende dag begon camp weer!


2 of us als horsestaff
Eindelijk was het dan zover. 4 dagen was ik paarden staff. Natuurlijk was ik de eerste dag helemaal gesloopt aangezien we de gehele nacht hadden gereden van La terug naar camp. We waren allemaal gaar en we hadden echt zoiets van hoe gaan we dit overleven? Maar ik heb het alle 4 de dagen volgehouden en het was te gek. Werken van 7 uur in de ochtend tot half 6. Met 1 uur pauze en 15 minuten pauze, maar in de avond was je vrij, want natuurlijk heerlijk was! Lekker douchen, want dat was na iedere volle dag zeker nodig! Maar heb het echt naar mijn zin gehad. Heb iedere dag wel een keer gereden, paarden gevoerd, paarden een douche gegeven en kinderen op het paard zetten en nog veel meer! Ik heb echt onwijs genoten van de laatste 4 dagen!
En toen zat het er op. Althans de normale sessies we moesten nog wel 2 ½ dagen poetsen. Gedag zeggen tegen deze groep viel me gelukkig niet zo zwaar aangezien ik geen vaste groep had. Maar gedag zeggen tegen de paarden staff (die hadden nu weekend) viel wel wat zwaarder. Uiteindelijk bestond het camp alleen nog maar uit ons (staff). Tijd voor 2 uurtjes pauze.

  • 24 Augustus 2012 - 12:47

    Hans:

    Jaja, heel verhaal zeg, maar nu ben je weer in Nederland. En kan je terug zien op 3 onvergetelijke maanden. Zo te lezen heb je een fijne tijd acht de rug. En nu, met twee voeten weer terug op aarde begint jouw studie aan de HAN. I say "go girl".

  • 24 Augustus 2012 - 21:52

    A.J.:

    We hebben al een dag bij gepraat en nog heb ik niet alles gezien of gehoord. Aan de foto's en zeker ook de filmpjes kun je zien dat je erg hebt genoten. Ik vond het skypen erg leuk maar nu ik je kan bellen of zien wanneer ik wil vind ik nog fijner. Het was een zeer leuke ervaring voor jou maar ook voor ons en erg bedankt voor het mee laten leven met dit avontuur. Wat is het volgende??? China is ook erg mooi heb ik gehoord :)

    gr

    A.J.

  • 25 Augustus 2012 - 11:14

    Riky:

    Hai Evelien,

    Je bent weer terug in Nederland. Alles is goed gegaan en zoals ik het laatste berichtje las heb je weer heerlijk genoten van jouw tijd in Amerika.
    Ik vond het erg leuk om je te volgen tijdens je verblijf in de U.S.A.

    Ik zie je op zaterdag 8 september, tot dan.
    liefs xxx

  • 25 Augustus 2012 - 20:13

    Marie-José :

    lieve Eveliene, je Amerika avontuur zit er weer op en gelukkig ben je weer veilig thuis,
    maar je hebt weer een bijzondere tijd gehad, een gezellig camp wel hard werken maar ja is dat erg! En een hele lieve gast familie , waar je echt thuis voelde wat is dat toch belangrijk zo'n thuis plekje. nu is het wachten op je foto boek en je cdtje met al je filmpjes en foto's . ik ben benieuwd wat je er van gaat maken liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Folsom

Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 17609

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: