8daagse sessie op camp zit erop! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu 8daagse sessie op camp zit erop! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

8daagse sessie op camp zit erop!

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Folsom

En de 8daagse sessie op camp zit erop! En mensen ik ben gesloopt! Heb weer heel wat beleefd maar tjonge jonge allereerst verlang ik zo erg naar een douche en een bed en te vertrekken uit camp. Ik ben begonnen met het schrijven van deze blog op de dag dat de kinderen vertrokken (23-7-12). Ik heb nu even pauze en ik doe even een body check:
Vies, Check
Moe, Check
Ziek, Check
Honger, Check
Dubbel check,check

Ja sorry mensen moet effe klagen en tegen wie kan ik dat beter doen dan typische Hollanders! Maar even alle gekheid op een stokje..Ik heb een vermoeiende week achter de rug, maar ik heb ook een toffe week achter de rug. Ik heb bijna iedere dag paardgereden, het weer was geweldig en heb bijna iedere dag paargereden…oh dat had ik al gezegd.

Ja deze week stond in het teken van paarden waarom ik had mijn laatste paarden programma. Menzies Mountain Riders. Heb zelfs in mijn pauze paardgereden waarom ook niet! Heb iedere ochtend geholpen met voeden en mijn campers hebben een top week gehad! Ze hebben veel geleerd over paarden. Ook ik heb veel geleerd over paarden. Ik kan niet paardrijden met en zonder zadel en kan zelfs zonder zadel de draf doen met mijn paard. Nou even alle namen van de paarden die ik inmiddels al heb gehad: SADI, Sugar, Duke (cowboy paard YES!), Penny, Daisy en Sheldon!
Ja de paarden programma was top, 7 campers en 2 APL’s en ik hoe chill is dat! Maar aan alles komt een eind. Zo ook deze sessie. Na 4 toffe dagen was het tijd om afscheid te nemen van deze top kids! Tijd voor de nieuwe sessie althans dat dacht ik…Ik nam afscheid van mijn campers en liep omhoog naar de dining. Die ochtend al wakker geworden met vreselijke hoofdpijn…Uiteindelijke uitkomst: virus opgelopen….Heb me die dag vreselijk gevoeld maar er wordt goed voor mij gezorgd. En ik wil het toch even zeggen, maar wees niet ongerust, want hier Amerika is het normaal om een uur te rijden naar de dokter om je te laten checken…Al mijn papieren mee…Het was niet eens nodig stond nog in het systeem van vorig jaar (schouder probleem) haha dat was dus wel effe grappig. Die avond heb ik geslapen in de patch and go. Volgende dag..en je kan het vast al wel raden ik en een beetje liggen zonder een goeie film of mijn xbox haha dacht het niet! Ik met mijn stomme kop hoppaa weer vol aan de bak! Die dag voelde ik me nog niet helemaal 100% maar die dag is gelukkig wel goed verlopen. 14 kinderen voor camp quest tja das best veel ipv 7. Gelukkig hadden mijn APL’s het redelijk onder controle. Dag 3 van camp quest. Tijd om ons voor te bereiden op de trip naar de grotten waar we konden zwemmen hoe cool! Maar ook dit ging niet door voor mij, dit omdat ik de keuze had genomen om achter te blijven zodat een CIT (counselor in training) met ze mee kon. Hoe lief is dat van mij!?!? Dat wou ik zeggen! Die ochtend heb ik al mijn administratie werk gedaan en add staff geholpen waar ze hulp nodig hadden. Na de lunch heb ik mijn stoute schoenen en getrokken en ben naar Shasta gegaan om te praten. MOCHT ik volgend jaar terug gaan MOCHT!!! Dan wil ik weer iets nieuws doen en jawel Specialist at the paardjes! Dus ik vragen of ik die gehele middag mocht werken met de paarden staff en natuurlijk de paarden en ze zei JA! Was ik effe blij dat ik niet mee ben gegaan met de trip haha! Die middag veel geleerd. Heb die middag niet gereden maar heb alle paarden een douche gegeven, stallen schoongemaakt, diner geserveerd nou het was een top middag! Aan alles komt helaas een eind en ditmaal gold dat voor Skipper..Skipper is een van de paardenstaff en de rest van de zomer werkt ze op haar families ranch en gaat ze rodeo’s af als een cowgirl! Dus afscheid van der genomen, maar we gaan elkaar vast weer zien! Die avond kampvuur gehad was niet heel bijzonder maar ach ja het hoort erbij.

En toen waren we alweer bij vandaag! Tijd om de kinderen naar huis te sturen en mezelf rust te gunnen! Geen 8 daagse sessies meer! Nou mensen check de foto’s die bij dit verhaal horen en um tja tot blogs maar weer!

Oh en realiseer je dat over een maand ik alweer thuis ben! Tijd gaat snel….

Dikke knuff!
Freeze

• 24 Juli 2012 - 10:41

Marie-Jose:

Hey, ben je niet veel te druk daar, wel allemaal leuke belevenissen, maar verdeel je energie een beetje. Geniet er maar lekker van en natuurlijk lekker slapen en douchen want wat is er nu lekkerder dan een eigen douche en een heerlijk bed. En inderdaad de tijd schiet op hier is het gelukkig ook zomer geworden.Je hebt hele leuke foto's met paarden maar die in het stof vind ik ook er stoer Liefs

• 24 Juli 2012 - 14:05

Hans:

Yipiayee......
    Stoere foto's zo. Week was wel vermoeiend, maar kan ook niet anders als je al zoveel meemaakt. Ritsel ritsel ritsel, was da ???? De datum dat je weer terugkomt naar Nederland kruipt dichterbij. Geneit er nog goed van hoor, lekker door het stof heen baggeren zolang je kunt. Zomer is hier zojuist begonnen, duurt een weekje, en dan hebben weer Herfst....dus voor het weer hoef je voorlopig nog niet terug te komen....hahahaha....LOL

• 27 Juli 2012 - 14:31

Riky:

Hello Girl,
    Als ik alles goed lees zul jij wel erg afvallen, of niet?

Nu zoals je misschien weet is het eindelijk zomer in Nederland, vanavond krijgen we een fikse regen ,onweersbui met hagel, herken je dit?
    Precies, de volgende dag hebben we weer slecht weer en een temperatuur van amper 18 á 20 graden.
    Verschrikkelijk!!!!!!
    Ik ga vanavond maar heerlijk onderuit zitten en kijken naar de opening van de olympische spelen.
    Morgen moeten de 4 zwemdames , de estafette, direkt aan de slag, ben benieuwd.
    Zondag is de beurt aan Marianne Vos, moet goud worden. Zij heeft de laatste jaren zo geweldige gepresteerd op haar fiets.

Nu Arend-Jan zal blij zijn want z'n airco in de nieuwe auto doet het niet. Eerst moesten we er wel om lachen, dit was de reden van de vorige auto om nu toch maar een andere auto te komen. Maandag moet hij naar de garage en geloof me hij zit op scherp.

Nu nog een paar dagen Eefje, veel plezier nog en een voorspoedige thuisreis.
    liefs, xxx

• 28 Juli 2012 - 00:48

Pita:

Ha amerikaanse vrouw,
    De tijd gaat snel! Joepie!

Tot over n paar weken :)
    Enne...geniet maar van de zon want momenteel regend t kei hard.
    Sinds ik terug ben van afrika heb ik t alleen maar koud, zelfs als iedereen hier de billen uit de broek zweet!

Knuffel,
    Afrikaanse vrouw

• 01 Augustus 2012 - 05:22

AjdB:

Hai Girl,

Ik vind het knap dat je weer dingen meemaakt waardoor je elke keer een ander verhaal kunt schrijven. Ook al doen je sommige dingen hetzelfde als vorig jaar (naar de doktor) dan doe je het toch anders. Ik vind de foto van de cowboylaars de winnende foto. De laars vat jou belevenissen goed samen. Ik denk niet dat ik dit hoef uit te leggen.

Even terug komen op de auto. Het is gemaakt en wat kapot was ( gril van de airco en de schijfremmen) zijn vernieuwd. Dus ik kan weer genieten van mijn nieuwe aanwinst. Ik heb trouwens wel een leuke auto van de garage meegekregen. Deze kan zelf parkeren !!! Ryan wilde het wel eens zien dat de auto zelf kan sturen. Dus gelijk even uitproberen. De knop ingedrukt van zelf parkeren en nog in de R gezet…..koppeling los…. En daar begint het stuur te draaien. De ogen van Ryan werden wel een stuk groter. Toen we geparkeerd stonden moest Tascha toch even de deur open doen om te zien hoever de auto van de kant stond. Het was kleiner dan 10 cm…. ik was geslaagd!!! Erg knap en mooi systeem en het werkt ook nog. Jij zou het ook grappig gevonden hebben als je het had gezien.

Gr

STAR