Getting ready to come home - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Getting ready to come home - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Getting ready to come home

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

16 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Folsom

Hallooow!
Nou ben nu heerlijk thuis bij mijn gastgezin :). Heb inmiddels mijn koffer al gepakt en het is dit jaar wel effe proppen. Maar laten we nog niet op de zaken vooruit lopen. Wat heb ik de afgelopen dagen nou nog precies gedaan:

Op camp:
De kinderen waren weg en het was tijd om de paarden af te borstelen en een heerlijk lang weekend te geven, want er kwamen nog een aantal familie camps aan. 4 paarden gingen terug naar huis en die kwamen ook niet meer terug... Na alles opgeruimd te hebben bij de paarden was het tijd om afscheid te nemen van de horse-staff.
Back to normal counselor life. 2 uur pauze...oftewel chinees! Heerlijk even chinees gehaald en lekker gegeten. Daarna was het tijd om alles schoon te maken in camp. Alle tenten werden opgeruimd en opgeborgen. De keuken werd grondig schoongemaakt en alle cabins werden ook helemaal gecleaned. 2 dagen lang waren we hiermee bezig met tussendoor uiteraard veel gezelligheid heerlijk eten en kampvuur en muziek. Na 2,5 dag zat het werken op camp erop. Tijd voor afscheid nemen van iedereen op camp. Dit viel me trouwens alles mee!

Host family:
Het beste moment! Na 2 weken niet thuis te zijn geweest was dit toch wel heerlijk! In alle rust alles uitpakken en alles wassen wat vies was en zelf even heerlijk douche. Daarna even eten en bijkletsen met Vicky en Dan, die ondertussen druk waren met het voorbereiden om afscheid te nemen van Erin. Voor het avond eten was er gepland om met de gehele familie te gaan uit eten bij een mexicaans restaurant om afscheid te nemen van Erin en van mij. Het eten was heel leuk maar emotioneel voor de opa en oma van Erin.
De volgende ochtend vroeg werd Erin door Dan, Vicky en Erik weggebracht. Ik heb er voor gekozen om heerlijk uit te slapen aangezien ze om 5.00 uur op het vliegveld moesten zijn. Vervolgens na heerlijk uitgeslapen te hebben heerlijk ontbeten met Vicky. Daarna gauw aankleden en tijd om de laatste volle dag in te gaan met Vicky. Gezellig zijn we nog wezen shoppen waar ik dan ook goed geslaagd ben een heel adidas pak gekocht en ben er blij mee! Daarna naar de film! Bourne Legacy vette film! Aanrader om zeker te gaan kijken! Toen heerlijk gegeten bij een Thais restaurant. Daarna naar huis om mijn allerlaatste spullen in te pakken en heerlijk te relaxen in de tuin met de hond. En nu is het tijd om te gaan slapen en me klaar te maken voor die hels lange vlucht..Vindt het niet erg, maar leuk is anders haha..Hopelijk nog leuke films aan boord dan moet ik een heel eind komen!
Holland Here I Come!!! (morgen dan!)

Liefs,
Freeze