2 of us was a bless! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu 2 of us was a bless! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

2 of us was a bless!

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

31 Juli 2012 | Verenigde Staten, Folsom

4 dagen…het voelde als een week zo moe was ik toen ik thuis kwam van 2 of us. Even uitleggen wat is 2 of us?!? 1 ouder en 1 kind. De kinderen komen vaak voor het eerst naar camp en de vader of moeder komt mee om eigenlijk de boel te checken of ze dit camp wel vertrouwd. Vaak hebben we ook veel terugkomers puur omdat het ook een leuke manier is om wat meer tijd met elkaar door te brengen.

24 campers! 12 kinderen en 12 ouders waarvan 2 vaders. En vaders zijn altijd heel leuk om te hebben het brengt een andere positieve sfeer in de groep. En wat had ik het getroffen! Een top groep, maar dan ook echt een top groep! Ze hebben nooit geklaagd nooit gezeurd ik was in de hemel beland. Het is namelijk altijd maar afwachten wat voor een ouders je krijgt en kinderen, maar de mijn waren echt super!
We doen 4 dagen alle activiteiten die we normaal ook doen met de kinderen behalve uitstapjes en koken in de unit, dat doen we niet. De dagen gingen snel voorbij, maar het was hard werken geblazen, want je wilt iedereen tevreden houden. Voor ik het wist moest ik al weer gedag zeggen tegen deze te gekke groep. Nog wat groepsfoto’s en hier heb je de autosleutels en toedeloe haha! Ik was gesloopt na deze 4 dagen.

Even kijken wat de leuke en de minder leuke nieuwtjes waren van deze week!

Tegenvallers:
- Ik heb op camp een verkoudheid opgelopen die nu inmiddels vreselijk is. Mijn keel heeft er onder te lijden en mijn stem. Maar ach ja goed warm douchen en thee drinken!
- Dan hebben we nog een tegenvaller…Sadi mijn lievelings paard is ernstig ziek geworden zodanig dat als haar maag gedraaid was ze de beslissing moeten nemen of ze haar laten inslapen ja of nee..

Leuke nieuwtjes:
- Het goede nieuws is Sadi wordt weer helemaal beter  haar maag is niet gedraaid dus het komt helemaal goed!
- En dan nu het vetste nieuws van de gehele week! De laatste two of us verblijf ik niet in de units, maar in de trailer bij…de PAARDEN! Ja Freeze wordt een Horse specialist en gaat de laatste 4 dagen werken met de paarden woehoe!!!
- Na deze week (night owls, 6 dagen) ga ik naar Disneyland..nou daar heb ik echt naar uitgekeken!
- Dit weekend (break) was echt top ben namelijk naar San Francisco geweest en het was echt te gek! (167 foto’s!!!)

Vandaag wordt ik weer opgehaald door Salt en gaan we weer richting camp. Het wordt een lang sessie voor mijn gevoel vrees ik, maar ik kan het en ga er tegen aan! Na de sessie lekker naar Disneyland oh wat kijk ik daar naar uit zeg! En dan nog 4 dagen en dan zit mijn avontuur er al weer BIJNA op…de zomer is voorbij gevlogen, maar tot dusver was het top!

En oh ja ik probeer de olympische spelen zo goed mogelijk te volgen hier! Ik kijk veel dingen terug aangezien Vicky veel voor me opneemt! Hopelijk winnen we nog een aantal medailles!
Ik houd het weer voor gezien. Mijn tas inpakken en lekker chillen totdat ik weer terug ga naar camp.

Toedeloe!!!
Freeze

• 31 Juli 2012 - 20:55

Hans:

Hee topper, fijn dat two of us zo goed is verlopen. Ik kan me herinneren dat het vorig jaar niet zo leuk was. Nog 6 dagen er tegen aan en dan naar Disney. Verdeel je krachten goed over die 6 dagen zodat je voldoende energie overhoud voor Disney.

Die 176 foto's zal ik wel weer binnenhalen en op de disc zetten. Komt goed.
    Nou nog ff ertegen aan gaan. Heeeeel veeeeel plezier op Disney.

• 01 Augustus 2012 - 05:35

AjdB:

176 foto's + (Disney)... ik neem wel een dag vrij en dan ga ik er lekker voor zitten met grote beker popcorn en Cola om in styl te blijven. Geniet nog even en slapen kun je nog altijd in het vliegtuig (dit zal ik van zus wel niet mogen zeggen dus doe ik dat ook niet). Ik heb geprobeerd om 1 keer als eerste te reageren.... het is weer niet gelukt. Zelfs nu is hans mij weer voor !

Gr

STAR

• 01 Augustus 2012 - 07:25

Marie-José :

Zo deze sessie zit er weer op , gelukkig was het een leuke. Hopelijk verdwijnt je verkoudheid snel in ieder geval heb je zon☀, beter dan hier. Ben benieuwd naar je foto's , misschien hebben we wel een paar dezelfde

• 06 Augustus 2012 - 16:12

Maudje:

Eef!

Toch even een berichtje van hier! Wat fijn om je verhalen te lezen, ik lees alles!
    Goed om te horen dat het goed met je gaat en dat je het fijn hebt daar!
    Ben benieuwd naar je verhalen en foto's!

Dikke zoen!
    Maud

• 10 Augustus 2012 - 23:30

Monique:

Hé paardenspecialist,

het heeft even geduurd voor er weer een reactie van ons kwam omdat we in Tenerife verbleven en 5/8 pas weer terug zijn gekomen. Wij hebben genoten, maar jij hebt ook weer een prachtige tijd lezen we wel.
    Heerlijk hoe enthousiast je bent en ook de foto's tonen de vrolijke Eveliene die we kennen als ons buurmeisje.
    Super dat je lekker met de paarden mag werken en nu op naar Disney (ben je inmiddels denk ik geweest).
    Geniet nog van het laatste weekje want volgende week rond deze tijd begin je aan de reis terug......
    nog even knallen en dan weer lekker terug naar huis..... waar het op dit moment gelukkig ook een beetje zomer is.
    groetjes, Monique, Rob en kids.
    ps Milou vertoeft op dit moment op een jongerencamping.... ook spannend.

• 10 Augustus 2012 - 23:30

Monique:

oh, oh, vergeet ik toch helemaal om jou als Olympische Spelen fan te melden dat de dames hockeysters zojuist goud hebben binnengehaald.....