1 dag en 23 uur en 15 minuten - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu 1 dag en 23 uur en 15 minuten - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

1 dag en 23 uur en 15 minuten

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

19 Mei 2012 | Nederland, Wijchen

Nog 1 dag en 23 uur en 15 minuten!
Kun je het geloven! Sinds oktober leef ik er al zo erg naar toe en nu is het dan eindelijk zover.
12 uur in een vliegtuig zitten die vol is, met waarschijnlijk ook kinderen aan boort...oftewel muziek luisteren en ogen dicht!

Gisteren hebben mama en ik al proefgepakt met enkel mijn kleren (cadeautjes er dus nog niet bij) en ik kwam uit rond 17 kg! Nou dat is een record! Daarna heb ik mijn laatste dansje gedaan voor dit seizoen bij Moving Matters het was echt top!
Vandaag laatste dingentjes doen zoals muziek op de ipod zetten en laatste kleine dingentjes kopen. Morgen inpakken en maandag om 10.35 vertrekt mijn vlucht naar Seattle om vervolgens door te vliegen naar Sacramento. Naar verwachting kom ik om 15.17 uur aan Amerikaanse tijd (+9 uur voor NL tijd).

Ik weet al een beetje wat er aankomende week op de planning staat, maar dat laat ik jullie mooi maandag weten als ik daar ben aangekomen!

Ik wens iedereen een toffe en hopelijk hier in Nederland ook een warme zomer!

Liefs

Freeze

  • 19 Mei 2012 - 11:18

    Marieke:

    Het aftellen kan nu echt gaan beginnen! Succes met alles inpakken. En Hopelijk hier idd ook een warme zomer! Xxxxx goede reis!

  • 19 Mei 2012 - 19:32

    Marie-José:

    Ja hoor het schiet nu wel echt op, maar je hebt er ook erg lang naar toegeleefd.
    ik hoop dat je het er weer een geweldige tijd zult hebben maar ik zal je zeker missen , met al je verhalen en het gestuiter van de afgelopen tijd met je af tellen enzo. Maar goed een hele goede reis en ontzettend veel plezier en geniet want ja hoe vaak maak je nou zo iets mee en vooral met alle wilde plannen die je nog hebt van wat je daar allemaal wil zien heel veel liefs xxxxxx mama

  • 19 Mei 2012 - 20:29

    Carla Vreuls:

    Ik wens je een super leuke tijd daar!!!! Lekker veel genieten!!!

    Heel veel groetjes en liefs.....
    Carla.

  • 20 Mei 2012 - 09:17

    Riky:

    Hai Eef..

    Ik weet dat je enorm hierna hebt uitgekeken.
    Ik wenst je dan ook heeeeel veel plezier in Amerika.
    Laat maar weer voor de 2de keer zien wat voor een -cool Dutch girl you are- .
    Pas goed op jezelf.
    Een voorspoedig reis en I follow you. Dikke knuffel xxx

  • 20 Mei 2012 - 10:21

    Edith:

    Héél veel plezier!!! Als jij morgen in het vliegtuig zit dan denk ik zeker even aan jou....als ik weer eens geen koffie heb...grrrr

  • 22 Mei 2012 - 07:32

    Hans:

    0 dagen, 0 uren, 0 minuten, dus je bent op je plaats van bestemming. He he, eindelijk. Je hebt nu een lange vliegreis achter de rug, die niet helemaal flekkeloos is verlopen, maar je bent er, en das wel fijn toch.

    Rust maar goed uit. Overigens is het het hier nu 29 graden, dus ook hier is de zomer begonnen.

  • 23 Mei 2012 - 23:19

    A.J.:

    Het is toch spannend en eigelijk ook weer niet. Je weet al een beetje wat te wachten staat. Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 17612

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: