Aankomst story! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Aankomst story! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Aankomst story!

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

22 Mei 2012 | Verenigde Staten, Folsom

Voordat ik begin met het interessante en spannende reis naar Amerika. Ik ben gebroken dus sorry als mijn Nederlands niet helemaal 100% is.

Om 7.30 uur waren we (pa, ma en zus) aangekomen bij de check-in balie. Vervolgens bleek mijn koffer te zwaar!!! 24.8 kg als het 24kg was dan was het wel oke. Vervolgens hebben we er een boek uitgehaald en toen vond de vrouw het al goed, lekker raar dus! Daarna hebben we nog even samen wat gedronken bij Starbucks en toen was het echt tijd om gedag te zeggen.

Amsterdam – Seattle
Eenmaal op tijd aangekomen bij de gate kon ik meteen daar vragen beantwoorden en niet veel later kon ik al boarden. Ik was wel benieuwd naast wat voor een persoon ik naast kwam te zitten. Nou…Waar ze vandaan kwam weet ik nog steeds niet, maar in het Engels te communiceren met haar was een mission impossible. Onderweg veel geslapen, 2 films gekeken en wat muziek geluisterd. Kreeg continue drinken aangeboden en heb 1 keer lunch gehad en 2 keer een kleine lunch.
Dan komen we nu aan op de landing nou nooit en ten nimmer hoop ik zo OOIT nog te landen. 3 pogingen had hij nodig om eindelijk het vliegtuig op de grond te krijgen leuk is anders……!!!!!!!

Seattle – Sacramento
Door de landing was ik behoorlijk laat en had ik nog 40 minuten om door de beveiliging te komen, mijn koffer ophalen, opnieuw beveiliging, koffer weer afgeven, naar de gate en dan nog boarden!
Hoe ik het heb gehaald weet ik nog steeds niet, maar ik was net op tijd, maar haasten naar je vliegtuig is hetzelfde als je haasten voor je trein naar school! Vervolgens zat er … ja hoor een ouder met een tweejarig kind naast me in het vliegtuig. Gelukkig was dit van korte duur (2 uurtjes).

Al met al ben ik veilig aangekomen, maar door al het gehaast naar mijn laatste vlucht helemaal gesloopt dat ik op dit moment moeite heb om mijn ogen open te houden laat staan Engels praten. Maar het voelt goed om weer bij mijn gastgezin te zijn. Heb ook al mijn baas geknuffelt en andere counselors:)!

Zometeen nog even de cadeautjes geven aan het gezin en dan SLAPEN!
Het is bij jullie nu 5 uur in de ochtend, dus ik wens jullie een fijne dinsdag toe!

liefs
Freeze

  • 22 Mei 2012 - 03:49

    Charity:

    Hey meis,

    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende verslag!

    Groetjes Charity

  • 22 Mei 2012 - 04:57

    Stijn:

    Tjah eveliene ook stagiaires mpeten leren landen hahaha veel plezier de aankomende tijd!

  • 22 Mei 2012 - 05:48

    Marie-José:

    Gelukkige heb je het allemaal weer gefixt, rust lekker uit en de groetjes daar
    En heel veel liefs hier uit een zonnig
    Wijchen

  • 22 Mei 2012 - 07:25

    Hans:

    Nadat we jou hadden uitgezwaaid zijn we naar Noordwijk gereden en hebben daar van de zon genoten. S'middag door naar Scheveningen, weer van de zon genoten en toen langs Bram en Corien. Laat geworden. Waren nog wakker toen jouw sms-je binnen kwam.

    Was het een piloot die nog moest leren ;-) ? Of was het weer zo slecht in Seattle. In ieder geval fijn om te weten dat je bent aangekomen. Rust eerst maar eens goed uit vooraleer je van start gaat met het werken op camp.

    Tot binnekort op Skype.

    Doeg.

  • 22 Mei 2012 - 08:42

    De Buuv:

    Goodmorning Amerika,
    maar meteen over op je vakantienaam, dus .... hai Freeze, fijn zo snel van je te horen en dat je weer veilig op plaats van bestemming bent. Het was hier gisteren de hele dag van... oh nou zit eveliene op schiphol..... nu in het vliegtuig.... nog steeds in het vliegtuig. vanmorgen was het.... nu is eveliene in Amerika. en jawel hoor daar is het eerste reisverslag.
    Het begin is er, het avontuur gaat van start. maak er een mooie tijd van.
    liefs monique, rob, milou en robin....

  • 22 Mei 2012 - 17:08

    Dory Annink:

    Hi there
    Fijn dat je goed bent aangekomen...wat een lange reis. wij blijven je volgen!
    Liefs Bert en Dory
    Xxxx
    Heel veel plezier daar en succes met alles...

  • 22 Mei 2012 - 17:16

    Marieke:

    Hè Eef,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen!
    Lijkt me niks als een vliegtuig 3 keer probeert te landen! Je gaat dan toch twijfelen denk ik.
    Gelukkig sta je nu met beide benen weer op de grond!
    Fijne dag vandaag nog en veel plezier!
    Liefs xxx

  • 22 Mei 2012 - 18:50

    Oma Toos:

    Fijn dat je goed bent aan gekomen aan de andere kant van de wereld .

  • 23 Mei 2012 - 04:48

    Marieke:

    Hè Eef,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen!
    Lijkt me niks als een vliegtuig 3 keer probeert te landen! Je gaat dan toch twijfelen denk ik.
    Gelukkig sta je nu met beide benen weer op de grond!
    Fijne dag vandaag nog en veel plezier!
    Liefs xxx

  • 23 Mei 2012 - 07:58

    Riky:

    Hai Evelien,
    Eindelijk, je bent er.
    Geen leuke ervaring met de landing van het vliegtuig.
    Vanaf de dag dat je weg bent is hier de zon gaan schijnen, hoe komt dit!!!!!!
    Alle gekheid op een stokje, het wordt vandaag 29 graden en het is heerlijk na zo lang binnen zitten weer buiten te kunnen zijn, het is wel direct weer het uiterste maar je raakt er in Nederland zo langzamerhand aan gewend. Ik ben ook aan het aftellen, over 39 dagen zijn we ook weg.
    Hé Eefje, ik kijk uit naar jouw volgend bericht. Dikke knuffel....

  • 23 Mei 2012 - 23:29

    A.J.:

    Fijn dat je heel bent aangekomen. Maar het landen en het stijgen is toch het mooiste van het vliegen??? Vandaag was het mooi weer en je kon de vliegtuigen goed zien in de lucht. Shayenne zag er 1 vliegen en vroeg of jij er in zat, Ryan kwam ook kijken. Ik heb uitgelegd dat jij al lang in dat verre land was. Je hoort het, wij leven met je mee vanuit dit kleine Elst.

    groetjes STAR

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Folsom

Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 17601

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: