First weekend up to camp - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu First weekend up to camp - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

First weekend up to camp

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

28 Mei 2012 | Verenigde Staten, Folsom

Zo’n raar gevoel krijg je in je buik als je iets na een jaar nog herkend! Ik wist precies de weg naar camp vanaf Sacramento.
Samen met Stitch en 3 andere CIT’s vertrokken we vanaf de office naar camp. We vertrokken rond half 6 en waren om 8 uur in de avond al daar en dat is echt snel! Druk op de weg was het dus niet. Veel bijgepraat met Stitch en de CIT’s gedurende de reis. Eenmaal aangekomen op de zandweg naar camp was nog steeds niks verandert. Het was net zo hobbelig als vorig jaar.

Eenmaal aangekomen op camp voelde het meteen als thuis. Ondanks dat het weer echt prut was, regen op af en aan en erg koud voelde het toch goed om weer terug te zijn. Die avond hebben we niet veel gedaan. Veel bijgepraat en geknuffeld met oude bekende! Vervolgens vroeg mijn bed ingedoken en DAMN wat was het koud!!! Echt gepakt op koud weer had ik niet dus veel geleend van andere counselors om mezelf warm te houden. Na de eerste nacht mijn eerste kamp ontbijt. Het was een erg simpel en snel ontbijt maar had wel mooi nog een stuk fruit te pakken!
De dag zelf qua weer was typisch hollands, mistig en regenachtig. We hebben die dag veel dingen gesorteerd en gekeken wat weg kon. Verder hebben we alle biffy’s schoongemaakt en dat was echt veel en vies werk, maar we hebben het geflikt!
De tweede dag was het nog wel koud, maar de zon kwam langzaam tevoorschijn. Die dag hebben Stitch, Lilo en ik gewerkt aan de upper storage. Een grote puinhoop dat het was. Je moet het vergelijken met een GROTE zolder met alle spullen voor iedere unit, activiteiten en staff en dan ook nog rotzooi er tussen. Eerst alles uitgeruimd en gesorteerd. Vervolgens gecontroleerd en gestationeerd op de juiste units of activiteiten. Vervolgens alles weg gegooid wat weg kon en de rest weer netjes terug in de storage. 1,5 dag heeft het ons MAAR gekost we hebben ons kapot gewerkt, maar ook dat klusje hadden we geklaard.
Vandaag hebben we qua schoonmaak en opruimen van alles gedaan noem het en we hebben het gedaan.

Buiten het schoonmaken en opruimen om was er ook nog tijd voor geklets, geouwehoer en grappen uithalen met andere staff. In mijn break van twee uur (gisteren) kwam ik erachter dat ma en pa alles rond hebben en ze komen gewoon mijn kant op! HOE VET! Sinds vandaag weet ik dat ze 4 juni langs gaan bij mijn gastgezin en 5 juni komen ze op visite op camp!!!!

Ben net thuis bij mijn gastgezin en ben helemaal gesloopt van dit weekend. Camp ritme begint te komen, maar blijft vermoeiend vooral werken met verschillende weersomstandigheden.

Planning voor deze week:
Ik blijf tot woensdag thuis. Woensdag middag haalt Stitch me op en gaan we samen ergens wat eten. Op dit moment ben ik haar coach ze wilt namelijk gaan afvallen en ze doet het erg goed!!! Daarna moeten we werken voor camp gelukkig kunnen we dit lekker bij haar thuis doen. Vrijdag pikken we Ducky op bij de office in Sacramento om vervolgens door te reizen naar camp! Ik blijf daar tot 10 juni en houd mijn break ook bij Stitch aangezien mijn gastgezin op vakantie is. Internet op camp zal bagger zijn aangezien we nog geen staff house hebben. Die wordt op dit moment gebouwd! Er is internet en zal proberen jullie op de hoogte te houden.
Verder nog vragen? Geen vragen? Mooi dan ga ik nu nog lekker genieten van memorial day iedereen is namelijk thuis en we gaan uitgebreid eten. Het menu is hamburgers van de grill, salade en aardappels uit de oven ik zeg lekker!

Geniet allen lekker van het weer daar wordt aub niet te bruin geef mij ook de kans om bij te kleuren haha! En PITA, WELKOM THUIS IN HET WARME KLEINE KIKKERLANDJE!!!
Heel Veel Liefs en Knuffels

Eveliene

  • 29 Mei 2012 - 05:30

    Hans:

    Ja ja, we komen er aan. Wel jammer dat het weer toch tegenvalt. Voordat je vertrok hadden we nog gezien dat het mooi weer was daaro. Affijn, nog 3 daagjes werken en dan "komen we naar je toe deze zomer". Rust maar even lekker uit bij je gastgezin. Tot 4 juni ;-) .

  • 29 Mei 2012 - 07:23

    Marieke:

    Zo, het "camp" leven is dus weer in volle gang zo te horen! Geweldig!
    Balen joh dat het zo koud is!
    Hopelijk wordt het snel weer wat warmer! Maar je mag niet onze zon inpikken! Wij verdienen het ook! :P

    Super joh dat je ouders even langs komen. Zij hebben er ook veel zin in!

    Veel plezier de aankomende dagen.

    Liefs X

  • 29 Mei 2012 - 11:29

    Pita:

    Heeee poepzak!
    Bedankt voor je verhaal, fijn om te lezen dat je je zo thuis voelt overal. dat is echt fijn.
    en thanks voor je 'welkom thuis', voel me vereerd ;). ik ben gesloopt (ok ik mag niet klagen aangezien ik maar een vlucht van 7 uur had..) maar toch ben ik kapot. en het voelt heel raar maar heerlijk vertrouwd thuis! binnenkort (als ik ben bijgekomen) ga ik je mailen.

    enjoy it daar...want het gaat echt te snel voorbij (ik spreek uit ervaring)
    knuffels voor jou

  • 29 Mei 2012 - 21:00

    Charity:

    Was jij niet al aardig bijgekleurd in Turkije? ;)
    Fijn om te lezen dat je al weer helemaal gewend bent!

  • 04 Juni 2012 - 19:57

    Bram En Corine:

    Hoi Eveliene,
    Het komt echt wel goed met de zon en de warmte hoor. Het is daar nog altijd beter dan in Nederland denk ik. Gaaf he dat je pa en ma bij je langs komen. Veel plezier met alles wat je gaat doen op het camp. We zullen je blijven volgen.
    Groetjes, Bram en Corine

  • 07 Juni 2012 - 18:02

    Ajdb:

    Ik heb het weer een gelezen. Maar ik moet zeggen dat skype leuker is.

    veel plezier

    gr

    STER

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Folsom

Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 17621

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: