24 hour break and I need it! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu 24 hour break and I need it! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

24 hour break and I need it!

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

07 Juni 2012 | Verenigde Staten, Folsom

half 9 in de ochtend is het hier nu en het wordt vandaag 27 graden in downtown Sacramento.
Heerlijk wakker geworden zonder geluid van vogels, opkomende zon, en kikkers die kwaken. We
hebben een 24 uur break. Dit betekent dat je 24 uur van camp af mag als je wilt en je lekker ergens
anders naar toe kan gaan om te eten, uit te rusten en zeker kleren wassen!

Even een korte samenvatting van de eerste paar dagen op camp.
We hebben de eerste trailblazers gehad. Dit zijn troops met troops leaders die voor een weekend op camp zijn
om mee te helpen met schoonmaken, maar ze doen ook activiteiten. De hoofdactiviteit is paardrijden.
Het weer was echt werkelijkwaar prachtig twee dagen lang 27 graden! Gedurende dit weekend verbleven we (ik en Stitch)
in een cabin samen met Lilo.We hadden dezelfde humor dus we hebben heel wat afgelachen en grappen uitgehaald
die echt grappig waren :)!

Trailblazers was voorbij en het mooie weer was ook meteen voorbij. Een dag volle regen gehad en het was koud, koud!
Die dag kwamen alle program leaders naar camp. Dit betekende ook meteen dat ik niet meer de enige international was, want
Fern kwam ook naar camp. Zij is van Engeland.
En toen was het dinsdag! Wat was dat een topdag het regende niet meer, maar het was nog wel fris al kon me
dat niks meer schelen! Want mijn pa en ma kwamen naar camp! En of ze er waren. Het was een top dag en iedereen
vond mijn ouders super tof en intressant! Maar liefst 30 stroopwafels gekregen, chocolarepen nog wat kleding en zelfs
nog een cadeau van mijn oom, tante en de kids (dank daar voor :) ).
Helaas vertrokken mijn ouders na het avond eten, maar het was top!

De laatste dag nog wat training gehad het was niet heel bijzonder, maar gelukkig scheen de zon! Om 3.00 uur
in de middag mochten we al 24 + break hebben!

Nu lekker chillen en uitrusten!

Liefs

Freeze

• 08 Juni 2012 - 05:58

Charity:

Geniet van je rust, ik benieuwd naar je volgende verslag!

• 08 Juni 2012 - 06:43

Edith:

27 graden???? grrrrrrrrrr en wij zitten non-stop in de regen!!

• 08 Juni 2012 - 15:07

Marie-José :

ja, wij vonden het erg bijzonder om bij jou op het kamp te zijn en door jou te worden rondgeleid, nu weten wewat je bedoeld als je er oververteld.Ik begrijp nu ook waarom je het daarzo geweldig vindt, zo midden in de natuur , ruim 10 minuten door de bush van de hoofdweg, wat een weg zeg.Maar goed het is daar fantastisch en we zijn heel hartelijk ontvangen en lekker gegeten met z'n allen heel geslaagd. Liefs mama

• 08 Juni 2012 - 15:07

Marie-José :

• 08 Juni 2012 - 15:13

Hans:

Hee, Freeze, wij vonden het een echte belevenis om jouw camp te kunnen en mogen bezoeken. Zeker met de SUV de berg op rijden, dus Off Road, was een belevenis. Leuk om al die PL's te ontmoeten en Shasta. We weten nu hoe jouw camp eruit ziet, maar meer nog, dat je het super gaat hebben, zeker met jouw voorbereidingen voor als de kids komen. Veel suc6 daar. Greetings aan iedereen

• 08 Juni 2012 - 19:46

Monique Stoots:

Hoi Freeze,

Fijn te horen van je eerste ervaringen. Wat een verrassing dat je ouders nu echt op camp bij je op bezoek kwamen, hé!
    Nu hebben ze ook echt een beeld van waar jij al deze leuke activiteiten mee maakt.
    Geniet maar van het zonnetje daar want hier lijkt het af en toe meer herfst ! nat, koud, jakkes..... maar we blijven hopen dat de zon toch ook weer een keer de weg deze kant op vindt.
    Morgen Nederland - Denemarken! SPANNEND.... De straat is hier weer helemaal versierd met oranje vlaggetjes (dus niet schrikken Hans en Marie Jose als jullie terugkomen).
    Omdat Hans en Marie Jose ongetwijfeld deze site volgen maak ik even gebruik van dit medium om hen ook nog een hele mooie vakantie te wensen. Geniet nog lekker een weekje van het mooie Amerika, het zal ongetwijfeld helemaal te wauw zijn.
    Liefs van de buurtjes.....

• 08 Juni 2012 - 23:03

Carla Vreuls:

Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Liefs

• 10 Juni 2012 - 18:24

Marieke:

Hooi,

De 24 hour break zal er nu wel opzitten.....;) Wat leuk om te lezen dat jij en je ouders het leuk vonden. Dat is wel echt bijzonder!
    Is het echte kamp leven nu ook echt begonnen, met kids en al?
    Nou geniet ervan!

Liefs X

• 13 Juni 2012 - 09:18

STAR:

Hee Eefje wo. 13-06-2012

Nou, NL heeft verloren van Denemarken 0-1 BALEN!!! Heb je de vlag wel opgehangen?? WATTTT.. VERGETEN .. oooh,.. daarom hebben ze verloren! Wel nu..vanavond moeten we tegen Duitsland, dus hijs de kleur oranje maar in de mast!! We laten je wel weten met hoeveel NL gewonnen heeft :-)
    Straks komen Charlotte, oma Toos en opa Peter bij ons op visite. Gezellig! Met z'n alle Ryan van school halen, zal hij leuk vinden.
    We hebben ook "Apple" voor drie weken ter logee. De parkiet van Jeroen en Marloes, zij zijn naar Thailand op vakantie. Rare familie hebben we toch, de één wilt in het verleden leven en de ander weer in de toekomst. ;-) Maar ze hebben alle drie wel veeeel beter weer dan wij! Ook voor ons tijd om op vakantie te gaan, nog 2-weekjes en dan: "Spanje, here we come!"
    Oo ja...Shayenne wil jou ook iets vertellen waar zij en Ryan heel trots op zijn, komt ze: "ik en Ryan kunnen met onze hoofden onderwater zwemmen onder de lijn door en met de oogjes open." Goed Hé!! "Als je terug bent uit Amerika dan laat ik het je een keertje zien, goed??" knuffels Shayenne xxx en ook van Ryan een dikke pakkerd xxx.
    Wel Freeze, we wensen je veel werkplezier voor deze week en tot schrijfs of tot op Skype! Groetjes STAR uit Elst-City. doei doeiiiii