Session 1 survived check! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Session 1 survived check! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Session 1 survived check!

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

24 Juni 2012 | Verenigde Staten, Folsom

Heey yall!

Waar moet ik beginnen?!?! Afgelopen break (week geleden) heb ik niks laten weten, omdat ik zo druk was en ook wel een beetje moe. Dus laten we dat ook lekker skippen en ik zal eens wat meer vertellen over de eerste sessie die ik inmiddels erop heb zitten!
Session 1: Harriet Potter (Harry Potter)
Aantal: 12 kinderen
Leeftijd: 8 tot 11 jaar
Houses: Zwadderich, Ravenklauw
APL: Skittles (Ravenklauw)
PL: Freeze (Zwaddderich)

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Ik zal maar eens beginnen met de dingen die we allemaal met de kinderen hebben gedaan!
Arts and Craft: De kinderen mochten hun eigen cape versieren met verf. Ravenklauw heeft blauw en zwaderich heeft groen. Daarnaast mochten ze ook een nog eens een toverstok maken en versieren!
Archery: Housepoints. Daar draait het in de film om dus ook tijdens de activiteiten. Ze konden punten scoren als ze de pijl mikte op de verschillende punten en als ze de ballon kapot schoten dan kregen ze 25 punten. Ook de counselors mochten schieten en ja,ja ik had zwadderich gered en schoot direct op de ballon haha!
Paardrijden: paardrijden was gewoon paardrijden, altijd leuk :-)!
Canoeing: Ze moesten de eieren opvissen hetzelfde als in deel 4 of 5 ben het even vergeten haha. In het ei zat een raadsel wat ze uiteindelijk zou leiden naar de smekkie smak candy. Hetzelfde als in de film je kan iets lekkers hebben of een zeepsmaak of oorsmeer etc.
Nature: In de nature hut hebben ze gewerkt aan hun potion! En dat was echt te gek!
Zwemmen: Ze hebben een heerlijke verkoeling gehad gedurende de week hebben ze twee keer mogen zwemmen.
Polarbear Swim: 6.30 uur opstaan en om 7.00 uur in de canoe lake springen hoe verfrissend kan het zijn! En ja dat heb ik ook gedaan!

Waarschijnlijk vergeet ik nu nog een hoop dingen die we hebben gedaan met de kinderen, maar we hebben echt leuke dingen met ze gedaan.

Nu even het mindere point:
10 van de 12 kinderen hadden vreselijke heimwee en dat was best lastig om mee te dealen. Ik ga er niet te veel op in nu, maar het was een pain in the ass! Gelukkig heeft add-staff en mijn baas me erg geholpen gedurende de week.

Nu ben ik even heerlijk thuis bij mijn host en het voelt zo fijn!!! Home sweet home zo voeld het echt! Ben op dit moment nog erg moe en morgenmiddag ga ik alweer terug naar camp! De volgende sessie is de Davinci girls. Ze volgen de voetsporen van Leonardo da Vinci, dus dat is wel erg cool!

Nouja dit was mijn verhaal voor deze week! Ik ben een hele week op camp en volgend weekend ben ik even bij mijn host en ga een dag naar San Fransisco met vrienden dus dat wordt super!

Tot mails!!!!

Liefs,
Freeze

p.s. Nederlands elftal moest helaas inpakken en terug keren naar huis, dus gelukkig mis ik niks! Ik blijf nog even hier!

  • 24 Juni 2012 - 07:12

    Marie-José :

    je eerste sessie zit erop, jammer dat er kinderen met heimwee waren, maar goed het is een leuk programma en gelukkig is het weer er nu beter dan toen wij er waren meer zon.Geniet maar lekker van je vrije dagen Liefs

  • 24 Juni 2012 - 09:15

    Hans:

    Fijn om te zien dat het programma zo goed is verlopen, en bovenal dat het weer een stikkie beter is dan toen wij bij jouw op bezoek waren. Brrrrr, toen was het best fris. Da Vinci zal zeker beter verlopen, en hopelijk zonder dan de kinderen homesick zullen zijn. Veel succes.

  • 25 Juni 2012 - 14:50

    Riky:

    Hai Evelien, ik hoorde al dat je een zware week achter de rug had. Maar deze aankomende week gaat het vast beter. Wat oudere kinderen, dus geen heimwee. Alleen maar plezier.
    Ik ben ook een beetje begonnen met het inpakken voor onze vakantie.
    Ik verlang naar de zon, nu deze is in Nederland echt niet te vinden.
    Tot na de vakantie en good luck.
    Liefs,Riky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Folsom

Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 17620

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: