Te gekke week gehad! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu Te gekke week gehad! - Reisverslag uit Folsom, Verenigde Staten van Eveliene Annink - WaarBenJij.nu

Te gekke week gehad!

Door: Freeze

Blijf op de hoogte en volg Eveliene

04 Juli 2012 | Verenigde Staten, Folsom

Oh jeeh! Waar zal ik beginnen.
Allereerst zal ik je vertellen dat ik begon aan deze blog op 1 juli tijdens mijn pauze aangezien ik een hoop te vertellen heb!
Hier komen de hoofdstukken (zo weet ik zelf ook zeker dat ik niks vergeet!)

Break bij Vicky!
Session 2,3 Da Vinci Girls
Overige
Vooruitzichten
Quotes van deze week!

En ja ik voeg er iets nieuws aan toe! De quotes van deze week. Dingen die campers hebben gezegd over counselors. Het is allemaal wel in het Engels sorry daarvoor.
Maar laten we bij het begin beginnen.

Break bij Vicky!
Even snel vertellen wat ik heb gedaan in het weekend. Eens even kijken ik heb veel geslapen. Daarnaast uiteraad mijn kleren gewassen. Verder ben ik samen met Salt en Kiddo (twee USA counselors) wezen shoppen. Salt heeft een mustang als auto dus ik had niks te klagen! Die avond ook bij Salt gegeten en haar vader is kok dus het eten was perfect! De volgende dag naar Nonnie geweest (de oma!). We hebben haar opgehaald om te gaan lunchen bij leatherbys. Leatherbys is een restaurant waar ijs het hoofd is ipv het desserts. na dit overheerlijke uitstapje had we nog even tijd over. Vicky, Erik en ik zijn samen naar vismuseum geweest. Het is een speciale plek waar ze de zalmen naar toe sturen als ze terug komen van de zee. Daar snijden ze de vrouwetjes en de mannetjes die er klaar voor zijn open om zo het bevruchting proces te versoepelen en er voor te zorgen dat er genoeg gewekt worden. Het was erg intressant om het te bekijken, maar aan alles komt een eind. Het was tijd om me te melden bij de office in Sacramento en op naar camo voor sessie 2,3.

Session 2, 3 Da Vinci Girls
Session 3: Da Vinci Girls
Aantal: 3 kinderen
Leeftijd: 14 en 15 jaar
APL: Keitha (australia)
PL: Ik!

Dit is een pittige week, want de meeste counselors hebben te dealen met switch dag. Dit betekent dat sessie 2 vertrekt en sessie 3 al staat te trappelen om te beginnen. Aangezien ik de meiden voor 8 dagen had heb ik daar niets mee te maken. Ik start dus direct met sessie 3. De meiden waar stil, maar gelukkig had ik maar eentje die pas op het einde heimwee kreeg. Ik heb echt van alles met ze gedaan. Van pannekoeken bakken tot de mona lisa schilderen tot een filmavond tot slapen in de meadow (2 keer!) en slapen in de dining hall! Het was een lange week, maar wel een leuke week! Heb ook al de mazzel gehad om te paardrijden samen met de kids en wel op mijn favourite! Sadi :)! Dus ik heb niks te klagen.


Overige
Eens even kijken...Wat ben ik vergeten te melden?!?! Ik merk vooral dit jaar dat het harder werken is. Veel meer papierwerk en je dealt meer met de problemen van de campers en ook je APL's. Maar heb het nog steeds naar mijn zin!

Het weer is hier prima. Aantal frisse dagen gehad, maar dat is helemaal niet verkeerd! Maar zodra je de bergen verlaat OMG dan is het toch wel ontzettend...KKKKKWARM (34 tot 38 graden)! Je weet niet waar je het zoeken moet lang leven de airco!

Heb inmiddels al over de 10 muggenbulten verzameld over mijn lijf. Ze eten me levend pff! Om gek van te worden. De grootste is op mijn knie.

Staff house is inmiddels woonbaar voor ons tijdens de 2 uur break. Ik zit er graag. Het is groter en ruimer dan vorig jaar en thank god het is heel licht in de staff house en dat houd de positieve energie en sfeer vast!

Ik wil bij deze nogmaals mijn mammie feliciteren!!! Be prepared for next year! I'll be there!

Ook wil ik iedereen laten weten dat moving matters hun shows hebben gedanst. Lieve dansers als jullie dit lezen...Ik mis jullie en dansen onwijs en hopelijk was het een top show!!!

Vooruitzichten
4th of july break: Ik zou eerst naar San Fran gaan, maar mijn lichaam geeft aan dat die geen energie heeft om een volle dag te gaan sjouwen. Dus ik ga lekker naar mijn gastgezin en ga veel eten en op 4th of july naar een aantal feesten en beeindig mijn break met het kijken van 4th of july vuurwerk :)!
Omdat het me zoveel dagen heeft gekost om dit te typen weet ik inmiddels al wat ik precies ga doen en wat ik al heb gedaan. Zie foto's voor die ik erbij heb toegevoegd om te weten wat ik heb gedaan. Het was top en typisch Amerikaans wat ik veel eerder had moeten doen!
Next sessie: Trot 'n Trek staat op het programma! Hier heb ik erg naar uitgekeken. Een groep oudere meiden en lekker de hele week bezig zijn met de paarden!!! Waaronderandere een lange tocht en een overnachting met paard. Misschien dat ik mee kan rijden en anders heb ik inmiddels geregeld dat ik een keer met de horsestaff mee mag trainen! Haha zo handig een Hollandse mond en veel enthousiasme!

Quotes van deze week!:
- Camper: Boys are not allowed at camp...
Counselor: Freeze is a girl so don't worry!

- Ducky: I think I lose everything
Freeze: Maybe check in the biffy, unit and waterfront LOL!

- Freeze: Panda I need help!!!
Panda: What happend?
Freeze: My paycheck ended up in your locker!
Panda: Oh that's fine I will keep it save for you!

- H20: Um was that a man with a knife and a freezer?
Salt: Oh really (hit the brake)
Freeze, Amazon, H20, Simba: WHAT THE F!!! DRIVE DRIVE DRIVE

- Random man: How can I help you?
Freeze: Fried Rice and sweet souwer chicken, please! (CHINESE)
- Freeze: ANNIE DAY! (Dag voor break!)

- Freeze: Brownies everywhere oh HELP! Please don't be homesick and if you are don't come to me!

- Everybody: Respectable ladies

- Horsestaff: Are you okay Freeze?
Freeze: Yes I am I get paid while I'm riding a horse (Sadi, mijn favorite!) I am more than okay!


Nou dit was mijn blogje weer! Vandaag is het 4th of july tijd voor een feestje!

Love

Freeze

  • 04 Juli 2012 - 17:17

    Marie-José :

    ja je hebt weer het nodige meegemaakt, maar ook heel creatief bezig geweest .
    Heerlijk dat ijs en flinke portie lijkt me moeilijk kiezen.Nog veel plezier vanavond met de barbeque en het vuurwerk

  • 04 Juli 2012 - 19:59

    Charity:

    Wat leuk dat nog aan ons gedacht hebt! We hebben je wel gemist hoor! Gelukkig is het allemaal goed gegaan, hopelijk komt het filmpje snel :). Veel plezier nog de komende tijd!

  • 04 Juli 2012 - 21:59

    Pita:

    miss you

  • 05 Juli 2012 - 06:33

    Hans:

    Zo veel eten en dan nog niet aankomen....
    Lijkt me erg leuk om met de auto een film te kijke en je kan dan in de auto blijven zitten...Independence day zit erop, de volgende grope kinderen wachten weer op je, veel succes met je volgende programma.

  • 08 Juli 2012 - 14:15

    Dirk Van Haalen:

    Je foto's maken het wel duidelijk dat je het naar je zin hebt in Amerika, zo'n banana split wil ik ook wel. Jammer van die muggen maar wel een hele coole mustang.
    Nog heel veel plezier in de VS!!
    Groetjes, Dirk
    en ook van Bennie en Marlene

  • 08 Juli 2012 - 14:25

    Om En Opa:

    Jij maakt wat mee zeg, we lezen wel dat je het erg naar je zin hebt en je hebt ook nog mooi weer en lekkere ijsjes, nou ja ijsjes ik zou ze niet op kunnen. groetjes oma en opa

  • 09 Juli 2012 - 20:46

    STAR:

    Hallo, hier de even een krabbel uit Spanje waar het rond de 33C is maar ook lekker zonder airco. Wel erg leuk te lezen hoe alles is verlopen na onze laatste skype. Wij waren natuurlijk benieuwd hoe het zou uitpakken met de meiden en hun heimwee. Ik lees ook dat je erg veel dingen doet, leuk man zo krijg je weer een totaal ander camp. Wij doen het hier totaal rustig aan en ik kan mijn blog in een paar woorden schrijven: zonnen, eten, slapen, naar de stad en natuurlijk naar de kinds club. En dan weer eten.... eten. Ik ga ook terug met het vrachtvliegtuig want het is niet meer verantwoord qua gewicht om met een charter terug te gaan.
    Groetjes van ons en geniet nog even door.

    STAR + R

  • 09 Juli 2012 - 20:49

    Aj:

    Nog even een reactie onder mijn eigen naam.
    Gaaf dat je de foto van die Mustang er bij hebt gedaan. Top

    gr

    A.J.

  • 15 Juli 2012 - 10:40

    Riky:

    Hai Evelien,
    Nu dat is afkicken, geen ontbijt die klaar staat, geen bed die voor je wordt opgemaakt, geen zwembad, geen branding die je hoort (ja, regen), het is wel hetzelfde geluid, geen diner, geen entertainment en het is nat en oud in
    Nederland.
    Het klinkt misschien ondankbaar maar het bewijst dat we het erg goed gehad hebben in Zuid-spanje.
    Ryan en Shayenne wilden ook niet naar huis Toen we geland waren in Nederland zei Ryan, oma we blijven zitten in het vliegtuig en dan gaan we vanzelf weer terug. Het bewijs dat ook hij het fijn heeft gehad.
    Maar aan alles komt een eind. Ik lees nu dat je het erg na je zin hebt, ik hoor wel enge verhalen over wilde dieren, kijk je goed uit?
    Het ijs ziet er goed uit, eet je dit allemaal op?
    A.s. dinsdag komen de vier-daagse lopers weer door Elst, het weer ziet er niet goed uit. Jammer want het is altijd erg leuk om de mensen aan te moedigen bij mooi weer.
    Ik ga een grote pan kippen
    soep maken, dat gaat er altijd in bij
    de lopers.
    Nu ga ik de was uit de wasmachine halen want ik hoor dat hij klaar is.
    Eefje, tot horens. Dikke knuffel en veel liefs, XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Folsom

Eveliene

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 17604

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 19 Augustus 2015

Camp Menzies 3.0

21 Mei 2012 - 18 Augustus 2012

Back to where it all started

31 Mei 2011 - 20 Augustus 2011

SUMMERCAMP @ MENZIES

Landen bezocht: